Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Er så i tvil.. Anonym poster: 6b006a9ad04c536e38039137f96dc478
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Emilia. de 2 andre er stygge Anonym poster: 451aadc8fb0859c0d94b47efa961cd71
Februargullet2013 Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Emilia . De 2 andre er ikke min smak i hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #10 Skrevet 11. januar 2013 Othillie er nydelig. Forkortelsen blir jo Oda, eller Tilly og det er også fint. Anonym poster: c2b38158c06e39feaa9623027abe4636
Vipsenmamma Skrevet 11. januar 2013 #12 Skrevet 11. januar 2013 Othilie. Selvom det ikke er en favoritt. De andre to er mindre pene.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #13 Skrevet 11. januar 2013 Emilia Anonym poster: 6b6e2325ff0a7b82894721fe3b1273fb
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #14 Skrevet 11. januar 2013 Othilie!!! Kjempekoselig gammeldags navn. Liker Ronja også. Det er veldig sjarmerende, men er litt usikker på om det er så moro å være en liten røverdatter;-) Emilia er litt kjedelig. Kjenner så mange Emilie, og selv om man endrer siste bokstav, så blir det ikke mer spesielt av den grunn. Det er et fint, søtt og helt brukbart navn, men de andre er mye finere og sprekere! Anonym poster: 3197e005d6ec6aad2d11efe3fc849de0
megmegmeg Skrevet 11. januar 2013 #15 Skrevet 11. januar 2013 Ronja! De andre er "poppis-navn" så ville ha styrt unna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå