Gå til innhold

Ronja, Emilia eller Othilie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så i tvil..

 

Anonym poster: 6b006a9ad04c536e38039137f96dc478

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emilia eller Othilie, helt klart;-)

Skrevet

Emilia. de 2 andre er stygge

 

Anonym poster: 451aadc8fb0859c0d94b47efa961cd71

Skrevet

Emilia :) . De 2 andre er ikke min smak i hele tatt.

Skrevet

Ronja her også :)

Skrevet

Othillie er nydelig. Forkortelsen blir jo Oda, eller Tilly og det er også fint.

 

Anonym poster: c2b38158c06e39feaa9623027abe4636

Skrevet

Othilie. Selvom det ikke er en favoritt. De andre to er mindre pene.

Skrevet

Emilia :)

 

Anonym poster: 6b6e2325ff0a7b82894721fe3b1273fb

Skrevet

Othilie!!! Kjempekoselig gammeldags navn.

 

Liker Ronja også. Det er veldig sjarmerende, men er litt usikker på om det er så moro å være en liten røverdatter;-)

 

Emilia er litt kjedelig. Kjenner så mange Emilie, og selv om man endrer siste bokstav, så blir det ikke mer spesielt av den grunn. Det er et fint, søtt og helt brukbart navn, men de andre er mye finere og sprekere!

 

Anonym poster: 3197e005d6ec6aad2d11efe3fc849de0

Skrevet

Ronja!

De andre er "poppis-navn" så ville ha styrt unna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...