Gå til innhold

Nå er jeg lei!


Anbefalte innlegg

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Jeg får nesten hele tiden beskjed om "Your post is too short" - hvorfor? Det hjelper ikke om jeg skriver en hel avhandling heller!

 

Og så når jeg endelig får lagt ut noe, så er skriften bitteliten - ganske søtt, men også irriterendes...

 

Det er ikke noe med pc'en, for jeg har testet ut en annen. Same shit.

 

Er det noen jeg kan kontakte, bortsett fra en psykolog (som jeg snart trenger)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å skriv et innlegg på ris og ros om du ikke har gjort det eller send en mail direkte til en av de som driver her :)

Skrevet

Her er skriften bitteliten mens jeg skriver men er helt normal når den er postet. Den er så liten at jeg ikke ser om jeg skriver feil.

 

Anonym poster: f6eb2605c727419de26fa1078a81614d

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Syns skriften ser fin ut, jeg.

Her ja! Men ikke når jeg svarer på innlegg. Det skjer ikke hver gang, men ofte nok.
Gjest -Truseløs-
Skrevet

Syns skriften ser fin ut, jeg.

Her ja! Men ikke når jeg svarer på innlegg. Det skjer ikke hver gang, men ofte nok.

 

Ser du?? ;)

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Prøv å skriv et innlegg på ris og ros om du ikke har gjort det eller send en mail direkte til en av de som driver her :)

OK, skal prøve...
Gjest Antarctica
Skrevet

Prøv å skriv et innlegg på ris og ros om du ikke har gjort det eller send en mail direkte til en av de som driver her :)

OK, skal prøve...

 

Sannelig! det ble museskrift! Prøv å svare rett ned i ruta, uten å ta med quote?

Skrevet

Haha nå ble det jeg hadde skrevet rart for meg i alle fall :P

Ikke bare bare å lese nå når jeg er så trøtt :o

Skrevet

Ja prøv alt så du vet hva du må klage på hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...