Gjest -Truseløs- Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Jeg får nesten hele tiden beskjed om "Your post is too short" - hvorfor? Det hjelper ikke om jeg skriver en hel avhandling heller! Og så når jeg endelig får lagt ut noe, så er skriften bitteliten - ganske søtt, men også irriterendes... Det er ikke noe med pc'en, for jeg har testet ut en annen. Same shit. Er det noen jeg kan kontakte, bortsett fra en psykolog (som jeg snart trenger)??
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 Prøv å skriv et innlegg på ris og ros om du ikke har gjort det eller send en mail direkte til en av de som driver her
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Her er skriften bitteliten mens jeg skriver men er helt normal når den er postet. Den er så liten at jeg ikke ser om jeg skriver feil. Anonym poster: f6eb2605c727419de26fa1078a81614d
Gjest -Truseløs- Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Syns skriften ser fin ut, jeg. Her ja! Men ikke når jeg svarer på innlegg. Det skjer ikke hver gang, men ofte nok.
Gjest -Truseløs- Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 Syns skriften ser fin ut, jeg. Her ja! Men ikke når jeg svarer på innlegg. Det skjer ikke hver gang, men ofte nok. Ser du??
Gjest -Truseløs- Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Prøv å skriv et innlegg på ris og ros om du ikke har gjort det eller send en mail direkte til en av de som driver her OK, skal prøve...
Gjest Antarctica Skrevet 10. januar 2013 #8 Skrevet 10. januar 2013 Prøv å skriv et innlegg på ris og ros om du ikke har gjort det eller send en mail direkte til en av de som driver her OK, skal prøve... Sannelig! det ble museskrift! Prøv å svare rett ned i ruta, uten å ta med quote?
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. januar 2013 #9 Skrevet 10. januar 2013 Haha nå ble det jeg hadde skrevet rart for meg i alle fall Ikke bare bare å lese nå når jeg er så trøtt
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. januar 2013 #10 Skrevet 10. januar 2013 Ja prøv alt så du vet hva du må klage på hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå