skinnfilla Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Den helvetes omgangssyka har virkelig slått rot! Nå har vi spydd og dritt alle 5 etter tur i halvannen uke og nå har minstesnuppa akkurat spydd ned senga:( Jippi,klar for runde 2... Not! Stakkar liten, ligger hos pappan i senga vår mens jeg har hatt en ufrivillig nedvask av rommet. Helt utrolige krefter i det der oppkastgreiene. 6 åringen spydde ned hele badet 1. Nyttårsdag... Og da mener jeg hele.. Koselig kl halv 7 om morran;) Blæææ! Dritt lei!!!!
Appelsindyret Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Å nei! Hff stakkars dere!!! Misunner dere virkelig ikke! God bedring til dere alle
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 Huff så grusomt!! Unner ingen å få det, og så nå runde 2.. Du har all min medfølelse God bedring til alle sammen!
skinnfilla Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2013 Jo takk:) nå har vi rigga oss til i sofaen med dyne,bøtte og håndklær håper det gir seg med dette nå.... De er så utrolig stakkarslige og små når de står der og skjelver ,helt nedspydd:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå