Gå til innhold

I dag har jeg kvittet meg med 1000 ckal :)

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Kommer til å dø av gangsperre i morgen, men er da veldig fornøyd. For teit å skryte på fb, derfor skryter jeg her ;)

Dette innlegget var altså ene og alene for å skryte.. Ja og så ble jeg sååå inspirert av uttalelsene til frk. Krogh ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest -Truseløs-
Skrevet

Hva har du trent da?? Jeg har akkurat begynt å trene igjen, og vil gjerne ha noe å skryte av ;)

Skrevet

Du får du slappe godt av mens au pairen lagar deg litt mat og vaskar treningskleda dine. ;)

Skrevet

Så flott! Jeg gleder meg til å begynne å trene igjen etter fødsel og blir skikkelig misunnelig på de som kan ;)

Skrevet

Du har trent altså ? Trodde et øyeblikk at du hadde sittet lenge på do ;)

Anonym poster: ee4ed52718657842842fd74306c270a4

Gjest Vicky Pollard
Skrevet (endret)

Step først og så Crosstraining- en slags sirkeltrening, styrke og kondis ;) Dobbelttime, slik blir det når man IKKE har fri og au-pair. Da ,å man trene når man kan ;)

Den var til truseløs :-)

Endret av Vicky Pollard
Gjest -Truseløs-
Skrevet

Det er kondisbiten jeg dropper! Jeg har sånt konkurranseinstinkt at jeg står på til jeg faller om. Så istedet for å "vinne", så svimer jeg av. Jeg må bare si at jeg ikke forsto den der med au-pair - burde jeg hatt det?? ;)

Vet du forresten hva MRL er??

Skrevet

Jeg også! Leggemaraton, med opp og ned trappene i 2 timer og 14 minutter. KOm ikke og si at småbarnsmødre ikke trener!!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Det er kondisbiten jeg dropper! Jeg har sånt konkurranseinstinkt at jeg står på til jeg faller om. Så istedet for å "vinne", så svimer jeg av. Jeg må bare si at jeg ikke forsto den der med au-pair - burde jeg hatt det?? ;)

Mage rumpe lår- styrke ;)

Skrevet

Hva er ckal?

Anonym poster: e84c14bd5b4b9189b095abc833cdecd2

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Mage rumpe lår- styrke ;)

Ha ha ha - genialt så smart jeg er! Får skylde på at tankene er andre plasser akkurat nå ;)
Skrevet

Hva er ckal?

Anonym poster: e84c14bd5b4b9189b095abc833cdecd2

Kcal-kalorier :)

Skrevet

Jeg fikk meg en gåtur nå i kveldinga på hele 11 km :D

Skulle egentlig ta buss til butikken (vi har ikke bil), men bestemte meg for å gå ett par busstopp for å få den lille ekstra trimmen. Så ringte ei veninne som jeg ikke har pratet med på evigheter, og plutselig hadde jeg gådd hele veien til kjøpesenteret!!! :D :D :D

Tok selvfølgelig bussen hjem igjen, da føttene bestemte seg for å svikte meg inne på matbutikken :P

Anonym poster: 0a91aab119625da8df6d5f01e519bfeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...