Gjest -Truseløs- Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Jeg har ikke vært på vekten etter fødselen, men jeg vet at jeg må ned i vekt. Sikkert ned 20 kg. Har aldri vært så tung før, og er veldig motivert for å gå ned. Jeg har litt problemer med smerter, og går på en medisin som gjør at jeg går opp i vekt. Nå har jeg akkurat begynt å trene igjen, og tårene spretter pga. smertene. Men jeg skal ned! Jeg spiser ikke unormalt mye heller, og bruker måltidserstatteren Diet Meal når jeg ikke har matlyst - for å holde forbrenningen oppe - eller bare for å erstatte et måltid. Er det noen som har tips om hva som får opp forbrenningen? Hva kan jeg trene for å få høyere forbrenning - når jeg hater jogging og løping. Har prøvd spinning, men smertene tok meg. He he Tips anyone? Trener på treningssenter, så jeg kan gå på timer også - som spinning. Hva annet er gode timer å gå på?
lowe+spire Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Vanntrening er genialt hvis du har smerter! Jeg har begynt på det, og det er kjempe godt for leddene God trening er det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå