Gå til innhold

er REDD kjæresten min når han sover..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som par flest, kan det bli litt trangt i vår seng også om natta..jeg ligger over på hans side, og dytter han "utfor kanten", og han på min side.

Nå er det slik at jeg har merket en litt ekkel side ved han..

Jeg selv blir sur hvis noen vekker meg, spesielt på natta, men jeg synes dette er litt for sært:

En gang lå han og snorket noe fælt, og jeg dyttet forsiktig til han i ryggen slik at han skulle slutte. Da setter han seg halvveis opp i senga og "klemmer" meg ned madrassen ved å sette hånden sin på panna mi. Han sa ingenting, og la seg til å sove.. dagen etterpå kunne han ikke huske dette.

Ei annen natt hadde han tatt mer eller mindre hele senga, og jeg dytta til han. Da snur han seg og virker kjempesur/sint ut, og snur seg meg ryggen til og sovner.

..og ei natt lå jeg bare tilfeldigvis våken, og vi lå med ansiktene mot hverandre. Plutselig åpner han øynene sine og sier "herregud" med den DEN nedlatende stemmen, før han snur ryggen til å legger seg for å sove videre...

:-P

Anonym poster: a51b04fd807592b2989f76b18616c5aa

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

Skjønner deg godt, hadde ikke delt seng med det der :P

Skrevet

Hvor stor seng har dere? Vil anbefale dere ei 180cm seng!! Hehe, tror ikke vi hadde holdt ut ekteskapet uten 1,8 seng og hver vår dyne ;)!

Jeg forstår godt at disse nattlige episodene er ubehagelige, men så lenge han ikke husker noe dagen derpå, skjer det sannsynligvis i søvne!

Så lenge disse episodene kun skjer på natta, ville jeg nok ha prøvd større seng...

Er han hissig på dagid også, hadde mitt råd til deg vært annerledes..!

Skrevet

Jeg hadde en flirt med litt attåt med en type for noen år siden. Han var virkelig skummel om natta. Vi kunne sovne med meg i armkroken hans etter sex, alt bare koselig og hyggelig. Så kunne jeg få behov for å snu meg senere på natten en gang, men da kunne han holde meg fast med armen rundt nakken og halsen min. Faktisk så hardt at jeg ble redd for at han kunne kvele meg hvis jeg kjempet imot. Han var overhodet ikke klar over dette selv! Når det skjedde var det beste å bare ligge helt stille, da roet han seg etter en stund. Men jeg kunne ikke vært sammen med ham pga dette.

Jeg oppdaget etter hvert at han slet med å drikke mye mer alkohol enn det han burde, selv om ingen hadde sett ham full. Hans største frykt var å bli alkoholiker som sin far.... og han var godt på vei tydeligvis allerede. Det var når han hadde drukket han kunne ta "kvelertak" på meg om natten, virket som om han da hadde drømmer/mareritt.

Men han ville ikke innrømme alkoholforbruket sitt, så jeg forsvant fort...

Anonym poster: 643653680ef6350457e8081662fc09bd

Skrevet

Prøv større seng. Ev. legg en dyne brettet mellom dere.

Hadde vært halvredd for å sove med han, plutselig våkner du av at han ser på deg og snakker til deg.. Det er ikke skummelt i seg selv, men om natten, når en sover i sin egen rosa verden! Nei og nei :P

Skrevet

Haha måte bare le :D

Men ærlig talt jeg ville aldri delt seng med en slik mann.

Anonym poster: 1572fb67a403dada043bdb0387e8cb2f

Skrevet

Ikke for å være slem, men har lest en artikkel om folk som drepte partnere i søvne og til og med ble frikjent etterpå fordi de ikke var bevisste i gjerningsøyeblikket.

Prøv å google det.

Anonym poster: 72c2bd96d608d3ed4c605438d308504e

Skrevet
Ikke for å være slem, men har lest en artikkel om folk som drepte partnere i søvne og til og med ble frikjent etterpå fordi de ikke var bevisste i gjerningsøyeblikket. Prøv å google det. Anonym poster: 72c2bd96d608d3ed4c605438d308504e

Tipper Hi blir beroliget av å google dette ja...

Skrevet

MInner meg om den Sex in the city-episoden hvor Charlotte dater han fyren som MÅ si "you fucking bitch, you fucking hore" når han kommer, han var heller ikke klar over det :D

Anonym poster: 5e32120651d2fff502958efd9f907dcf

Skrevet

Den første samboeren jeg hadde, for mange mange år siden, våknet en natt av at jeg sto med puta mi over ansiktet hans og klemte til akkurat som om jeg prøvde å kvele han.

Han var heldigvis mye sterkere enn meg, så han dytta meg bare unna. Synes likevel det er veldig skremmende at det går an å gjøre slike ting i søvne uten å være klar over det.

Det har heldigvis bare skjedd en gang, så er ingen vane jeg har, men likevel skremmende.

Skrevet

Eksen min slo meg i søvne (var rød og hoven i ansiktet hele dagen etterpå) og en annen gang tok han kvelertak på meg i søvne.

Min nåværende kjæreste har ikke vist skumle søvntendenser (enda). Ikke så mye som et snork :P

Anonym poster: 8b27cd929449c5f295c41c225c192905

Skrevet

Onkeln til en jeg datet prøvde å drepe en av brødrene i søvne da de var på ferie sammen. Han drømte at han fant han i senga med kona si. Så drømte han at han jaga han gjennom huset og inn på det rommet der han faktisk lå og sov. Broren måtte slå han til han våknet, for han holdt på å kvele han ihjel.

Anonym poster: 68e6a11dae217837e735909d8395b51e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...