hjerte♥barn Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Venter barn nå i februar, og min "gærne" mor / kommende mormor har selvfølgelig gått bananas på baby-klær og utstyr shopping. Er jo veldig hyggelig da. Men nå i høst kjøpte hun 2 Reflex-dresser på Barnas hus i Ålesund, tror de var på salg. Den ene, en vår-/høstdress i str 80 og den andre, en vinterdress i str 86. Det ble jo litt feil, for ungen vil ha behov for vinterdress str 80 og vårdress i str 86 (hvis han følger vanlig vekstkurve). Fikk dressene sammen med masse annet hun har kjøpt nå når jeg var "hjemme" i jula, og har vært på Barnas hus på Alnabru for å forsøke å bytte. Men de hadde ikke dem i riktig modell / str. Noen som vet andre steder jeg kan prøve å få bytta dem (enn Barnas hus)? Er det andre som selger Reflex dresser?
Bumblebeee Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Bare Barn selger vel også Reflex. Babyshop kanskje?
hjerte♥barn Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2013 Har fått høre at det finnes en Barnas Hus Outlet-butikk på Stovner senter. Prøver lykken der! :-)
katta25 Skrevet 11. januar 2013 #5 Skrevet 11. januar 2013 Ullvåll stadion er det en barnas hus mener jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå