Gå til innhold

Dere som har brukt angelsound. Tips mottas med stor takk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Lurer på hvor i magen funnet dere hjertelyd? nederst i magen eller?

Jeg fikk min angel sound idag på posten uten gele` eller olje. Har prøvd å finne hjerte lyd, men det var vanskelig.

er 17+0 idag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk bodylotion. Gjør det lettere å bevege rundt og å finne lyd.

Når du er såpass kort på vei kan det være hvor som helst, for ungen flytter seg rundt. Dessuten liker de det ikke så godt, så de har en tendens til å flytte seg vekk fra doppleren.

Jeg har pleid å finne fosterlyd nede mot underlivet, mot en av sidene, såpass tidlig.

Anonym poster: f4a3d8a57d602a999fa98860b2a18f9f

Skrevet

Brukte lang tid på å finne selv, men fant ved uke 12-13 da.

Nede til venstre fant jeg den oftes. litt nedenfor navlen på venstresiden

Skrevet

Jeg er 15+4 og finner den midt mellom skambeinet og navelen. Litt til høyre side. Da presser jeg doppleren litt nedover om du skjønner;)

Skrevet

Jeg fant som regel lyden nede til venstre ;)

Hvis du ikke bruker gele eller olje så tviler jeg på at du finner noe. Men du kan bruke vanlig matolje hvis du ikke har noe annet.

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Husker ikke heelt hvor jeg fant lyden, men jeg fant den faktisk forholdsvis tidelig! Var vel i uke 10 eller 11. Visste at det var baby sin da den var kjappere enn min egen puls :) Prøvde litt, tok litt tid, men fant det a :) Men er ikke noe å anbefalle, for det er så innmari individuellt fra person til person, og for min del forskjellig fra dag til dag om jeg fant puls eller ikke.. Man får fort litt noia om man ikke finner den en dag.

Skrevet

Selv fant jeg lyden i uke 10, helt nederst overfor skambenet. I uke 17 ligger lyden noe lenger opp mot navlen. Husk å bruke bodylotion da! Må friksjon til for å få lyd. Står mer om det på her: http://www.angelsounds.no/storepage1373607.aspx

Anonym poster: 0d53d30d3e4c21d472456eeef097343c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...