Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Har rota med ei jeg går i klasse med som jeg begynner få et vennineforhold til?! Hun er også ei good vennine av søstra hans.Hun var sammen med lille broren hans en periode men så fikk jeg da vite at hun har klint med mannen min også på en fest for noen" år siden".Det er forsåvidt fortid men jeg ble litt sjokka over at han ikke har sagt noe! Dette er en liten by så alle kjenner alle og jeg liker og vite "sånne" ting. Spessielt når jeg har åpna meg for henne og hun har åpna seg for meg. Liker ikke slike overraskelser. Overreagerer jeg syns dere? Anonym poster: c65a7efbf79a089de74fa6d2c4bc1fef
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Syns du over overreagerer ja. Altså rota (noe som tydeligvis ikke varte). Hadde ikke en gang rynka på nesa hvis det skjedde meg. Fortid er fortid og stoler du på han så ser jeg ikke problemet. Anonym poster: 527fea8001f3542f1c52a2b934ce603f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 Var det før din tid eller mens dere var sammen? Om dette var før din tid, så vil jeg tro at det ikke betydde noe for noen av dem, sånn at det ikke har vært viktig å si noe.. Klining for evigheter siden er jo virkelig ingenting.. Anonym poster: 9acb7b954f446551cea462b52b978c53
Eeniemeenie Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Haha, festklining betyr da ingenting. Hadde de vært sammen, ja kanskje det hadde vært litt ubehagelig å finne ut av. Jeg synes du overreagerer.
Fae Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Ja. Fortid er fortid. Hvem som rotet med hvem, etc har ingenting å si for hvem denne personen er i dag. Jeg har ikke fortalt mannen alle jeg har rotet med, og ikke tror jeg at han har noen interesse av å vite det heller. Og vice versa.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 Det var før min tid. Syns dere ikke at han burde sagt no når han merka at jeg og hun snakker mye sammen? Det var hun som greide si det ved en feiltagelse idag i klassen. Anonym poster: c65a7efbf79a089de74fa6d2c4bc1fef
Februargullet2013 Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Ja overreagere ja, var jo før din tid
Gilette Skrevet 10. januar 2013 #8 Skrevet 10. januar 2013 Ser ikke problemet med det. Fortid er fortid, og det er vann under broen :-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #9 Skrevet 10. januar 2013 Så begynte hun og nekte for det da jeg spurte hun rett ut. Fikk det utav han da jeg kom hjem. Trenger ikke vite hvem han har rota med men hadde ikke dere likt og vite om han hadde hatt tunga opp i kjeften på " venninna" deres? Anonym poster: c65a7efbf79a089de74fa6d2c4bc1fef
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #10 Skrevet 10. januar 2013 Å rote betyr ingen tiss-i-tiss og da har det ikke noe å si. Anonym poster: 7af41d37673589bba6b2dc0049de30cd
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #11 Skrevet 10. januar 2013 Så begynte hun og nekte for det da jeg spurte hun rett ut. Fikk det utav han da jeg kom hjem. Trenger ikke vite hvem han har rota med men hadde ikke dere likt og vite om han hadde hatt tunga opp i kjeften på " venninna" deres? Anonym poster: c65a7efbf79a089de74fa6d2c4bc1fef
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #12 Skrevet 10. januar 2013 Å rote betyr ingen tiss-i-tiss og da har det ikke noe å si. Anonym poster: 7af41d37673589bba6b2dc0049de30cd . Tiss-i-tiss, hyyyl:O Anonym poster: c65a7efbf79a089de74fa6d2c4bc1fef
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #13 Skrevet 10. januar 2013 Da jeg ble sammen med typen min, gikk jeg i klassen med eksen hans. Eksen hans og jeg hadde allerede blitt gode venner da vi gikk sammen på skole (Voksenopplæring). Det at de hadde vært sammen tidligere gjorde verken meg eller hun noe! Det er noe jeg ikke tenker på en gang. Jeg og typen har også treft henne på fritiden. Gjør meg ingenting at de har klina, rota, til og med haft sex! Det er jo jeg som er sammen med ham, og de er ferdig med hverandre. Anonym poster: f211aa87a5e453ee5d67ed3abad558c4
Februargullet2013 Skrevet 10. januar 2013 #14 Skrevet 10. januar 2013 Så begynte hun og nekte for det da jeg spurte hun rett ut. Fikk det utav han da jeg kom hjem. Trenger ikke vite hvem han har rota med men hadde ikke dere likt og vite om han hadde hatt tunga opp i kjeften på " venninna" deres? Anonym poster: c65a7efbf79a089de74fa6d2c4bc1fef Synes ikke ho har meldeplikt til deg nei,fortid er fortid
Iiiiik Skrevet 10. januar 2013 #15 Skrevet 10. januar 2013 Jeg hat klina med mannen til min beste venninne. Vi var 17 år på det aktuelle tidspunktet og han er totalt uinteressant i dag. Hvorfor i all verden skulle venninnen min vite det? Hva trenger hun den informasjonen til? Gjør det henne tryggere? Gladere? Viser jeg henne at dette ikke spiller noen rolle i dag ved å si "Du, det er noe jeg må fortelle deg"? Som i livet ellers, det er viktig å ikke gjøre små ting store og store ting små. Jeg vet forskjellen og dette er en liten ting som bør forbli liten!
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. januar 2013 #16 Skrevet 10. januar 2013 Om jeg synes du overreagerer? Kommer litt an på hvordan du reagerer. Du ble litt sjokka? Det er lov. Men hva du gjorde og sa videre er vel mer viktig for å kunne svare på om du overreagerer. Lager du noe videre sak om det overreagerer du. Ble du litt sjokka, spør henne og han og legger det bak deg reagerer du helt normalt spør du meg
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #17 Skrevet 10. januar 2013 Var hun som sa det til mitt under forelesning:) sjokka? Ja. Det kan du banne på. Liker ikke sånn " overraskelser" latet som ingenting overfor henne men morsket meg litt til han. Har bedd om unnskyldning nå da. Graviditets hormoner:/ Kjenner fortsatt det gjør vondt i magen. Anonym poster: c65a7efbf79a089de74fa6d2c4bc1fef
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #18 Skrevet 10. januar 2013 Herreguuud, snakker vi jenter på u.skolen her eller? Anonym poster: 748acbbc153dd9608d88510f73359e1d
Simor Skrevet 10. januar 2013 #19 Skrevet 10. januar 2013 Nope, vi snakker om gifte kvinner med baby i magen.
Pompel ★ Skrevet 10. januar 2013 #20 Skrevet 10. januar 2013 Jeg kan forstå at det var ubehagelig når hun sa det. Det betyr jo ingenting, men ikke kjekk situasjon å være i.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #21 Skrevet 10. januar 2013 For meg ble dette bare en filleting.. Jeg fant ut i et tidligere forhold at samboeren min hadde vært utro for 2 år siden (den gang da). Han mente at jeg burde ikke reagere på det, siden det var så lenge siden og at det ikke betydde noe. "Det var kun sex." Jeg dro fra ham. Anonym poster: 046d189b95683899f13e20f6d097aa08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå