Gå til innhold

Han vil ikke ha smoking!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart gifte oss, og nå nekter sambo å ha på seg smoking i bryllupet.

Jeg er så sinna at jeg nesten klikker, og nå har vi krangla i hele kveld.

Jeg skal ha en ganske oppstæsja brudekjole, og har hele tiden tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking. Da vi begynte å snakke om dette i kveld, så bare nekter han plent å ha på seg smoking i bryllupet.

Han vil mye heller bruke mørk dress, og nekter å høre på når jeg sier at mørk dress ikke er fint nok til kjolen min.

Dette er helt ulikt ham, har aldri opplevd ham så vanskelig før. Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om. Jeg er skikkelig skuffa over at han ikke vil forstå hvor viktig dette er for meg. Så sær han er nå, så går det ikke an å snakke med ham heller.

Æsj!

Anonym poster: ed5d2829e7c502a59987d8e54bad0f81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trudde bryllupet var for to personer jeg? Han må da få lov til å bruke det han vil av penklær i sitt eget bryllup! Ta deg sammen.

Anonym poster: 2a2ad9fccc9bd26c07dd893df994b7be

Skrevet

HAN er sær??

Kjære deg, du er blitt en gigantisk, egosentrisk og idiotisk Bridezilla!

Og smoking? Det er da aldeles ikke særlig pent, trodde det utgikk på åttitallet en gang. Det er nå vel uansett han selv som bestemmer hva han skal ha på seg. Hva hadde du sagt om han la seg oppi hvilken kjole du skulle ha på deg?

Dette er ikke bare din dag, vettu.

Eller er bryllupet og alt fjaseriet rundt viktigere for deg enn mannen og ekteskapet?

- Alternativt er du et troll, og skal ha for forsøket.

Anonym poster: 026cefb513839cd5405d18c1059f603a

Skrevet

Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om..?

Er da en voksen mann (forhåpentligvis), og det er hans bryllup og. Kanskje det er du som er litt sær og sur?

Skrevet

Det fins sa andre alternativer en smoking! Ta han med til en brudesalong så finner de garantert noe fint til han!

Skrevet

Eksen min ville heller ikke ha det, og det var helt greit for meg! Det er da begges bryllup, og har han noe å si ang dine klær??

Dessuten så er det ikke fint med smoking..

Dette syns jeg bare er latterlig fra din side..

Skrevet

Det er en av de største dagene i livet hans også, så han bør få ha et ord med i laget han også.

Skrevet

Mørk dress er vel like bra som smoking?

Skrevet

Usj... lavkvalitetstrolling.

Anonym poster: 1759bb7e68d27e1b85a95bb4c455c340

Skrevet

Vi skal snart gifte oss, og nå nekter sambo å ha på seg smoking i bryllupet.

Jeg er så sinna at jeg nesten klikker, og nå har vi krangla i hele kveld.

Jeg skal ha en ganske oppstæsja brudekjole, og har hele tiden tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking. Da vi begynte å snakke om dette i kveld, så bare nekter han plent å ha på seg smoking i bryllupet.

Han vil mye heller bruke mørk dress, og nekter å høre på når jeg sier at mørk dress ikke er fint nok til kjolen min.

Dette er helt ulikt ham, har aldri opplevd ham så vanskelig før. Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om. Jeg er skikkelig skuffa over at han ikke vil forstå hvor viktig dette er for meg. Så sær han er nå, så går det ikke an å snakke med ham heller.

Æsj!

Han kan bli like fin i en mørk dress med vest som matcher slipset.

Anonym poster: 96e60032137bb5149db5bf8ab29ed1cc

Skrevet

Ehehehehehe... Godt forsøk.;)

Skrevet

Hvis han ikke vil gå med smoking, og mørk dress ikke er fint nok til den oppstæsja kjolen din får du dempe kjolen din litt.

Enkelt og greit.

Skrevet

"Han bruker alltid å gjøre det han får beskjed om..." ha-ha-ha-ha!!!! :D

Anonym poster: fd9e1ae0e4097367a475e5e43642a721

Skrevet

Det er jo egentlig bare å la være å gifte seg i det hele tatt, så slipper man hele problemstillingen! :P

Skrevet

"Det er så ulikt han. Har aldri opplevd han så vanskelig før." Vel, da er det på tide at han setter ned foten! Og vet du hva? Kanskje du skal revurdere litt, for det KAN HENDE at han motsier deg igjen;)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

"Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om."

Ok, men da syns jeg det er både rett og rimelig at han endelig sier i fra.

Eller? Nei! Du er jo et troll!

Skrevet

"Det er så ulikt han. Har aldri opplevd han så vanskelig før." Vel, da er det på tide at han setter ned foten! Og vet du hva? Kanskje du skal revurdere litt, for det KAN HENDE at han motsier deg igjen;)

Vi har snakka, men han vil jo ikke høre.

Hi

Skrevet

En del av meg vil si;

Hvordan hadde DU reagert om din kommende mann hadde blitt PISSUR på deg fordi du hadde valgt en brudekjole som var komplett FEIL til dressen/smokingen han hadde lagt sin elsk på og absolutt vil ha på seg????

Mens en annen del av meg vil si;

Ikke verst trolleinnlegg.....egentlig ganske så troverdig da den speiler mange bridzilla innlegg jeg har lest på dette forumet siden jeg kom hit...OG bridzillaz som jeg har sett irl...bravo

Skrevet

Hvis han ikke vil gå med smoking, og mørk dress ikke er fint nok til den oppstæsja kjolen din får du dempe kjolen din litt.

Enkelt og greit.

Han synes kjolen er veldig fin han.

Hi

Skrevet

Vi har snakka, men han vil jo ikke høre.

Hi

Ok, alt tar litt lenger tid i dag, men nå er til og med jeg overbevist om at du er et TROLL! Godt spilt da;)
Skrevet

Her fikk mannen velge selv, han skulle jo ha det på

Anonym poster: a7af6dc3da0157ca5ccf239f78e2d7a9

Skrevet

Er smoking fint?

Jaja, hver sin smak.

Syns nå det er du som er sær her og urimelig.

Finnes da så mye annet som er finere enn smoking.

Skrevet

Og selvfølgelig har du vist ham kjolen og han synes den er kjempefin.... for så hekta på detaljer ville du selvfølgelig ha vist ham kjolen på forhånd.... næææææh! ;)

Anonym poster: fd9e1ae0e4097367a475e5e43642a721

Skrevet

Selv om jeg tror dette er trolling, så må jeg jo bare si at jeg holder med mannen din. Smoking er grusomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...