Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Har så glatt og flatt hår så har lurt litt på å kjøpe meg krølltang. Det er volum jeg er ute etter, noen som kan anbefale en god krølltang? Anonym poster: 08bbb79641fb6e8887c69142b51f2f15
megmegmeg Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 jeg bruker rettetang til å lage krøller:) funker som bare det!
DaTuMa Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 Har herstyler. Beste krølltanga jeg noengang har brukt. Men den er dytter i norge. Jeg bestilte den på amazon til ca 1000kr. Da er det 3 forskjellige bredder på stanga. De klikkes på. Resultatet blir langvarig. Har aldri hatt en annen krølltang hvor krøllene sitter i neste dag uten hårspray.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Jeg har krølltang og rettetang. Men det er ikke noe som slår hårruller som du ruller opp selv. Når du har gjort det noen ganger så går det fort også, hvis det ikke er til fest så trenger du ikke gjør det så nøye. Jeg vasker håret og føner det nesten tørt, bare litt fukt igjen. Slenger opp noen ruller og føner deretter bare sånn at hver rull blir varm. Sminker meg og kler på meg og lar rullene sitte i så lenge jeg har tid. Får mye mer volum på den måten og så sitter krøllene/fallet i flere dager, noe de ikke gjør med hverken krølltang eller rettetang på mitt hår. Når man har rullet opp håret slik noen ganger så tar det ikke stort mer enn fem minutter å gjøre til hverdags. Til fest når jeg vil ha det enda flottere kan jeg glatt bruke en halvtime eller mer bare på å rulle opp hvis jeg har tid. Anonym poster: aa86a7aa8a1d9f31d1ef1aa4956ef153
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Jeg har krølltang og rettetang. Men det er ikke noe som slår hårruller som du ruller opp selv. Når du har gjort det noen ganger så går det fort også, hvis det ikke er til fest så trenger du ikke gjør det så nøye. Jeg vasker håret og føner det nesten tørt, bare litt fukt igjen. Slenger opp noen ruller og føner deretter bare sånn at hver rull blir varm. Sminker meg og kler på meg og lar rullene sitte i så lenge jeg har tid. Får mye mer volum på den måten og så sitter krøllene/fallet i flere dager, noe de ikke gjør med hverken krølltang eller rettetang på mitt hår. Når man har rullet opp håret slik noen ganger så tar det ikke stort mer enn fem minutter å gjøre til hverdags. Til fest når jeg vil ha det enda flottere kan jeg glatt bruke en halvtime eller mer bare på å rulle opp hvis jeg har tid. Anonym poster: aa86a7aa8a1d9f31d1ef1aa4956ef153 Hvir har du kjøpt ruller? Jeg kjøpte på hm, men de er noe dritt. Borrelås som ikke vil sitte og så er de vanskelig å få ut igjen. Det blir bare stygt. Anonym poster: c0c455d451db9fb324083ebc011e421a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 Har rettetang, men har bare skulderlangt hår og får bare til en svak bølge ytterst....skal sjekke ut den herstyler, høres bra ut. Mye øvelse som må til med å bruke ruller? Alt som varer mer enn en dag høres supert ut! Hvor langt hår har dere forresten? Anonym poster: 08bbb79641fb6e8887c69142b51f2f15
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Jeg har krølltang og rettetang. Men det er ikke noe som slår hårruller som du ruller opp selv. Når du har gjort det noen ganger så går det fort også, hvis det ikke er til fest så trenger du ikke gjør det så nøye. Jeg vasker håret og føner det nesten tørt, bare litt fukt igjen. Slenger opp noen ruller og føner deretter bare sånn at hver rull blir varm. Sminker meg og kler på meg og lar rullene sitte i så lenge jeg har tid. Får mye mer volum på den måten og så sitter krøllene/fallet i flere dager, noe de ikke gjør med hverken krølltang eller rettetang på mitt hår. Når man har rullet opp håret slik noen ganger så tar det ikke stort mer enn fem minutter å gjøre til hverdags. Til fest når jeg vil ha det enda flottere kan jeg glatt bruke en halvtime eller mer bare på å rulle opp hvis jeg har tid. Anonym poster: aa86a7aa8a1d9f31d1ef1aa4956ef153 Hvir har du kjøpt ruller? Jeg kjøpte på hm, men de er noe dritt. Borrelås som ikke vil sitte og så er de vanskelig å få ut igjen. Det blir bare stygt. Anonym poster: c0c455d451db9fb324083ebc011e421a Hm, husker ikke hvor jeg har kjøpt mine.... eller noen ble kjøpt på Vita, tror jeg. Det som er viktig når du har tatt ut en lenge som du skal rulle er å trekke rullen gjennom et par ganger, som om du børster den hårlengden slik at den blir glatt. Da blir det enkelt å få den ut igjen. Mitt hår er tungt i tillegg til glatt og rett, så jeg bruker sånne helt enkle hårspenner som jeg setter en av på hver rull, da faller det ikke ned selv om jeg egentlig bruker for mye hår til hver rull. Jeg er enig i at ikke alle ruller sitter godt nok, men hårspenner løser det problemet. Bare vær litt obs på at du ikke setter dem helt innpå, da kan du få en "knekk" på håret som blir synlig etterpå - men det er også veldig enkelt å føne ut. Hvis jeg ruller opp håret slik det "bør" gjøres til fest, da har jeg mye mindre hår på hver rull og bruker flere ruller enn jeg bruker til hverdags, da sitter rullene uten å bruke hårspenner. Men jeg vet at frisøren min har gode ruller, så jeg har tenkt at jeg skal spørre ham om jeg kan få kjøpe gjennom ham. Anonym poster: aa86a7aa8a1d9f31d1ef1aa4956ef153
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #8 Skrevet 10. januar 2013 Livet var mye lettere da det var inn å bruke pappillotter. Anonym poster: c0c455d451db9fb324083ebc011e421a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå