Gå til innhold

Egypt som reisemål?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere reist til Egypt nå? jeg er helt i ekstase og vil bare bestille. Mannen derimot, høres ut som om at han kommer til å bli skutt, bombet, knivstukket og terrorisert bare vi snakker om det.

 

erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg ville det. Og skal det om noen uker.

 

Anonym poster: 6fafe9531a94fad8326d97e88cf33614

Skrevet

Ja. Vi har tenkt oss dit i april. Skal bo på all inclusive hotell av høy standard . Regner med det er trygt der de ligger. Hvis det er farlig å reise et sted går jeg utifra at norske myndigheter fraråde det.

Skrevet

Nei

 

Anonym poster: 9829f3c61335659339dc86b709aff393

Skrevet

Nei, av flere årsaker. Først og fremst hygiene, men sikkerheten er også ekstremt viktig. Kommer aldri til å reise dit, men akurat nå er det jo enda sterkere grunn til å velge et annet sted.

 

Anonym poster: 8e76a49b1e9ad032a62a542cc40ab3b8

Skrevet

Ja absolutt,tryggere der enn i Oslo by.Sikkerheten er på topp!

Vært der 9 ganger,aldri hatt problemer eller blitt syk.Sikkelig luxus og billig:) skal du ha det veldig varmt burde du vente til mars,da begynner sommeren der.

 

Gd tur:)

 

 

Anonym poster: 865d800d97863c9ff06fb29da189fb11

Skrevet

Ja, vi reiser i begynnelsen av februar. Så jeg kan holde dere oppdatert om vi overlever eller ikke;) Vi skal bo på et Ving,Sungarden hotell i Sharm med all inklusive, og har fått godkjenning fra fastlege og helsestasjon, så da satser vi på at det går;)

Skrevet

Ja, har en venninne som bor i Egypt. Hun sier det er rolig, så ville ikke vært redd for det.

 

Anonym poster: fb3e8e90bdd409af52d4fc4aa90a9894

Skrevet

Ja absolutt,tryggere der enn i Oslo by.Sikkerheten er på topp!

Vært der 9 ganger,aldri hatt problemer eller blitt syk.Sikkelig luxus og billig:) skal du ha det veldig varmt burde du vente til mars,da begynner sommeren der.

 

Gd tur:)

 

 

Anonym poster: 865d800d97863c9ff06fb29da189fb11

 

Jeg tror HI tenker på de nylige poltiske hendelsene og urolighetene i Egypt, og regionen generelt...

 

Anonym poster: 2e07f96c2cbde17570b87e45383df548

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...