Mirakelbabypåvei Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Ville dere reist til Egypt nå? jeg er helt i ekstase og vil bare bestille. Mannen derimot, høres ut som om at han kommer til å bli skutt, bombet, knivstukket og terrorisert bare vi snakker om det. erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Ja, jeg ville det. Og skal det om noen uker. Anonym poster: 6fafe9531a94fad8326d97e88cf33614
DaTuMa Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 Ja. Vi har tenkt oss dit i april. Skal bo på all inclusive hotell av høy standard . Regner med det er trygt der de ligger. Hvis det er farlig å reise et sted går jeg utifra at norske myndigheter fraråde det.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Nei Anonym poster: 9829f3c61335659339dc86b709aff393
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Nei, av flere årsaker. Først og fremst hygiene, men sikkerheten er også ekstremt viktig. Kommer aldri til å reise dit, men akurat nå er det jo enda sterkere grunn til å velge et annet sted. Anonym poster: 8e76a49b1e9ad032a62a542cc40ab3b8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 Ja absolutt,tryggere der enn i Oslo by.Sikkerheten er på topp! Vært der 9 ganger,aldri hatt problemer eller blitt syk.Sikkelig luxus og billig:) skal du ha det veldig varmt burde du vente til mars,da begynner sommeren der. Gd tur:) Anonym poster: 865d800d97863c9ff06fb29da189fb11
Liljekonvall<3 Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Ja, vi reiser i begynnelsen av februar. Så jeg kan holde dere oppdatert om vi overlever eller ikke;) Vi skal bo på et Ving,Sungarden hotell i Sharm med all inklusive, og har fått godkjenning fra fastlege og helsestasjon, så da satser vi på at det går;)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #8 Skrevet 10. januar 2013 Ja, har en venninne som bor i Egypt. Hun sier det er rolig, så ville ikke vært redd for det. Anonym poster: fb3e8e90bdd409af52d4fc4aa90a9894
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #9 Skrevet 10. januar 2013 Ja absolutt,tryggere der enn i Oslo by.Sikkerheten er på topp! Vært der 9 ganger,aldri hatt problemer eller blitt syk.Sikkelig luxus og billig:) skal du ha det veldig varmt burde du vente til mars,da begynner sommeren der. Gd tur:) Anonym poster: 865d800d97863c9ff06fb29da189fb11 Jeg tror HI tenker på de nylige poltiske hendelsene og urolighetene i Egypt, og regionen generelt... Anonym poster: 2e07f96c2cbde17570b87e45383df548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå