Gå til innhold

Hva tenker dere om voksne som rødmer kraftig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilsynelatende hylt uten grunn?

Anonym poster: c34c3108bc53db75ed955523147d21f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt uten grunn skulle d stå.

Skrevet

Nei, vet ikke hva jeg mener. Kan jo være at de er veldig sjenerte. Er jo ikke akkurat noe de gjør med vilje...

Skrevet

At de enten er sjenerte eller har lett for å rødme, for eksempel pga rosacea. Om de rødmer pga sjenanse eller fysiologiske årsaker, det kommer kanskje frem av situasjonen og måten de ellers ter seg på..

Skrevet

at de sliter med det og at det ikke trenger å være fordi de er flaue i det hele tatt. jeg hadde et stort rødmeproblem før, rødmet helt uten grunn, det holdt med at noen så på meg og jeg er operert for det.

Anonym poster: 0b3d350bc5c5df042cdd30bd328bb2d4

Skrevet

at de sliter med det og at det ikke trenger å være fordi de er flaue i det hele tatt. jeg hadde et stort rødmeproblem før, rødmet helt uten grunn, det holdt med at noen så på meg og jeg er operert for det.

Operert? Hvordan gjør de det?

Skrevet
at de sliter med det og at det ikke trenger å være fordi de er flaue i det hele tatt. jeg hadde et stort rødmeproblem før, rødmet helt uten grunn, det holdt med at noen så på meg og jeg er operert for det. Anonym poster: 0b3d350bc5c5df042cdd30bd328bb2d4

Lurer jeg også på! Jeg er en sånn som rødmer.

Anonym poster: 0a4be82b28f14c4ceaaf6331b24f4860

Skrevet

Ingen ting. Jeg kan rødme av den minste ting uten å kunne gjøre noe med det. Begynte i graviditeten og nå fire måneder ca etter fødsel er jeg sånn ennå. Plager meg ikke :)

Skrevet

Jeg tenker at de rødmer kraftig...?

Anonym poster: b0bb895e99676e008b3c3e86cf00569a

Skrevet

kikhullskirurgi, de går inn under hver arm, med to hull. brenner av nerver som ligger ved ryggraden som gjør at en slutter å rødme. men det finnes utrolig mange bivirkninger som f.eks at rødmingen ikke blir borte, en kan svette helt sinnsykt på andre steder av kroppen og da snakker vi sjenerende svette som er ekstrem. jeg har vært heldig, svetter en del mer på rygg og bryst, men ikke så mye at det plager meg i hverdagen. og gudselov ble jeg kvitt rødmingen, jeg fikk et nytt liv og tør å åpne munn foran andre :) google forening rød, der står det mere info.

Skrevet

Jeg rødmer raskt i enkelte situasjoner, i tillegg blir jeg fort rød i kinna om det er litt varmt og klamt i et rom. Ser helt snål ut :)

Skrevet

Jeg rødmer veldig om jeg føler meg beglodd på en ukomfortabel måte, eller at noen gjør narr av meg, spøker med meg på min bekostning og lignende. Eller hvis jeg blir urettmessig anklaget for noe (alt fra en fis til noe alvorlig), og da ser jeg selvsagt ut som synderen med en gang.

Anonym poster: c64b30d15a642f790f01c2c6a8d89805

Skrevet

Jeg rødmer veldig om jeg føler meg beglodd på en ukomfortabel måte, eller at noen gjør narr av meg, spøker med meg på min bekostning og lignende. Eller hvis jeg blir urettmessig anklaget for noe (alt fra en fis til noe alvorlig), og da ser jeg selvsagt ut som synderen med en gang.

Anonym poster: c64b30d15a642f790f01c2c6a8d89805

Akkurat slik har jeg det også, det er grusomt, for alle tror jo at jeg har gjort det jeg blir anklaget eller mistenkt for, siden jeg rødmer så mye. Har mange ganger ønsket at jeg kunne ha stoppet denne rødmingen. Jeg rødmer også når jeg blir sett på på en måte som jeg føler er ukomfortabel eller jeg føler meg mistenkeliggjort. Huff, fælt!

Anonym poster: 9ccc5d6e060c6c3f481a9adb76287c79

Skrevet

Ingenting, det er jo ikke noe personen gjør med vilje akkurat.

Anonym poster: bd85767f420ad8c1f16da73eefa7464f

Skrevet

Jeg rødmer ofte og plages av det. Det hemmer meg mye, synes synd på alle som rødmer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...