Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Jenta mi fyller to år neste helg og vi skal ha med noe godt i barnehagen. De har ingen allergier eller noe slikt vi må ta hensyn, heller ingen regler. Noen forslag til hva som passer å servere en barneflokk i alderen 1 - 3 år? Anonym poster: 99c802b626f1954c6d216ff2c5388f4c
Serepta Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Is, enten boks eller pinner Muffins Sjokoladekake Fruktsalat Gele med vaniljesaus Boller
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 Is, frukt, rosiner, minimuffins kanskje... Vi hadde med mariekjeks, friske bringebær og rosiner (bare ettåringer da). Om du vil bake er det helt greit også, men begrens porsjonsstørrelsene ved å for eksempel lage minimuffins - det er ikke alle foreldre som er begeistret for at barna får for mye sukker. Anonym poster: e9494467a92fc0e305c90603e9433d0c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Å du ta med noe i det hele tatt? Anonym poster: 5eb594848f1fecc4d303a5776db08ac1
DaTuMa Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Hva med noe mat? Pølser er jo populært. Makaroni og saus til kanskje. Pizzasnurrer. Fruktsalat med kesam. Syns det er for mye kaker og is i barnehage.
Ønsker spire <3 Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 I vår bhg lages det et stort fat med oppskjært frukt, og barna elsker det:) Boller er jo alltid populært,hvertfall her :)Må sies at bhg vår ordner med bursdagsfeiringer pga allergier og for å kontrollere litt sukkerinntak da det er en stor avdeling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå