Gå til innhold

BF bytter skift så ofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bra å skifte ordning på barnet på 5 år? Har til nå bytta ordning 4 ganger, å nå ønsker han å bytte igjen pga jobben. Syns dette blei litt mye å har no gitt beskjed at viss det blir bytting en gang til har han bare barnet annenhver helg. Vi har 60%40 ordning..

Er det feil av meg å gjore det sånn? Må ha noe å forholde meg til i mer en 2 uker fremover. Hodet går i surr..

Anonym poster: d81aef58c65b4b5cbc05eb238fc47384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill en time på familivernkontoret og få satt opp en skriftlig avtale for resten av året.

Skrevet

Jeg hadde ikke akseptert å bli hesjet med på den måten, men det er meg. Jeg vil gjerne vite når barna er her, slik at jeg kan planlegge ting utenom en stund fremover! Synes du har vært snill som har godtatt så mange skift, og det er ikke feil av deg å sette grenser. Tenk om det hadde vært motsatt, hvordan tror du barnefar ville reagert om du bare skulle ta hensyn til det som passer for deg?

Begge skal ta like mye ansvar, mener jeg :) fedre har det ofte ganske enkelt. Tror ikke barnet tar noe skade av det, så lenge det er forberedt.

Anonym poster: 137ee96027028cbb247c942488a69b5d

Skrevet

Takk for fint svar :) Vi har en skriftlig avtale, men den passer ikke inn med skiftet han nå jobber. Men blir nok nytt skift om 1-2 måneder. Så hjelper lite at vi går på møte. Så nå bestemmer EG.

Han forstår godt at nok er nok. Eg har vore litt dum-snill. Men syns begge fortjener å være med kvarandre når der går. Men nå er det nok. Nå er det kun annenhver helg og så en og annen dagen når det passer at hun er der på overnatting. Vil ha ting skikkelig i boks når skolen begynner og.

HI

Skrevet

Ville nok fått han til å snakket med jobben om det er mulig å beholde samme skift på grunn av ungen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...