Gå til innhold

Når kunne samboer/andre kjenne barnet sparke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kjente samboer det i uke 22 :D har en foreliggende morkake, så kjente spart ganske sent. Men nå har det tatt helt av! Lå inntil ryggen på mannen i går, da kjente han babyen sparke han i ryggen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kjente det i uke 23 her, da begynte lille og sparke utenpå :),var et stort øyeblikk for oss :)

Skrevet

så koselig :) vi venter enda, er i uke ellve... gleder meg til det braker løs :) har savnet magen.. :) <3 gratulerer til dere begge :)

Anonym poster: ea0ca2bb6ccfef2f24cafca96970c4fe

Skrevet

Gratulerer til deg også :)

Skrevet

Han kjente det i uke 19, og man kunne se sparkene tydelig også. Jeg har også morkaka foran :)

Skrevet

Her kjente samboer det i uke 22 biggrin.png har en foreliggende morkake, så kjente spart ganske sent. Men nå har det tatt helt av! Lå inntil ryggen på mannen i går, da kjente han babyen sparke han i ryggen biggrin.png

Hvordan går det med deg tuttelura? lurer på hvordan du klarer i enkelte innlegg og skrive om denne mannen din og i andre innlegg skal julen avlyses. Bor du sammen med ham fortsatt? Velger du å være sammen med en mann og dere bor fortsatt på hans hjemplass? i første innlegg har du mye han skal slutte med og i andre man leser har du ombestemt deg

Når jeg ser dine innlegg lurer jeg på om han har hjernevasket deg på en måte. Han kan pule rundt og fortsatt ha deg hjemme som holder rundt ham om kveldene. Mannen lever jo i en drømmesituasjon. Heldige ham og stakkars deg og dine barn.

Anonym poster: 4d073d6552b248f2e698f424e890dffd

Skrevet

Samboer kjente det i uke 17. Har morkake liggende helt nede forran åpningen.

Er i uke 21 nå og kjenner liv utenpå magen hver dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...