Gå til innhold

Dere som har blødd i svangerskapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt i begynnelsen, på tidspunktet dere forventet mens, har dere hatt menssmerter også?

Jeg håpet å være gravid nå, men mens kom som forventet i dag, men mye mindre enn vanlig. Har litt menssmerter. Kan jeg likevel være gravid?

Anonym poster: 677262549ed4526f348cae2a21af87b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan, men er det mest sannsynlig ikke.

Anonym poster: a2e7cd83c7aaa6fe029e3775e1531d7e

Skrevet

Jeg blødde en del fra uke 7-10,men hadde ikke noe vondt.

Skrevet

Jeg blødde ca 5-6 dager før forventet mens. Blødde vel i 3 dager men mindre enn vanlig mens. Trodde absolutt ikke jeg var gravid. Men tok en test 5 dager etter forventet mens siden jeg hadde så ømme pupper. Den viste "gravid" og jeg sitter her med min flotte 2 åring.

Jeg hadde også en stor blødning når jeg var ca 9 uker på vei. Da blødde jeg i 3 uker.

Anonym poster: 5130199c96b6faa975c10b1056739e5d

Skrevet

I forrige svangerskap blødde jeg på tidspunktet for forventet mens, og trodde derfor ikke jeg var gravid. Men husker ikke om jeg hadde menssmerter da.. Takk for svar, hører gjerne fra flere! HI

Anonym poster: 677262549ed4526f348cae2a21af87b3

Skrevet

Med første hadde jeg en blødning før jeg visste at jeg var gravid. Husker ikke om jeg hadde menssmerter. Testet positiv ca en uke etter det.

Skrevet

I mitt første svangerskap blødde jeg litt i noen dager, startet på dagen for forventet mens. Men var gravid gitt :)

Anonym poster: 309a35b094b43ba5d18914135df5af69

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Spottet så vidt det var rundt tantetider. Trudde da at uka hadde kommet. Men så kom liksom aldri "syndefloden". Og spottingen fortsatte i noen dager. Da tok jeg en test som var posetiv. Spottingen varte helt til uke 7 og dukket opp igjen i uke 10 i noen dager. Spottet liiiitt i uke 28 også. Men alt er ok her hos meg :) Legen min sa at det var veldig normalt å oppleve dette rett og slett pga slimhinnene som ikke tålte så mye som før. En frisk og fin liten krabat her hos meg som skal komme etter planen om drøye 2 uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...