Februargullet2013 Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Er ikke mye seriøst ,får aldri svar, tror ingen vet hva de snakker om egentlig. heretter prøver jeg heller spådamer,selvom det koster 30 pr minutt
mamma i november!(2005) Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Så er det jo ikke ekte spåfolk som sitter der heller, men vanlige mødre som syns det er gøy å spennende å holde på med slikt.....
Februargullet2013 Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2013 Ja ikke sant, hvis de ikke har pelling,så er det jo ganske dumt da,men for all del de må bare forsette ,men heretter ringer jeg heller en ekte spådame
Gjest Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Brukte flere her inne da jeg gikk gravid jeg. Og alle har hatt riktig i det de har spådd
Kremtopp Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Har også hatt god erfaring med de fleste på spåforumet her. Husk at de ser på de som de får noe opp på, lite vits i å svare på et innlegg hvis de ikke får opp noe. Dessuten gjør de dette gratis, litt greit å tenke på.
Februargullet2013 Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2013 Så bra de klarte og hjelpe dere da:). Det er gratis ja,men hjelper jo lite når de ikke hjelper . Men er enig at spådamer på tlf er ganske dyr, betalte vel 150 på 5min
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Men hvordan vet du at de "ekte" spådamene du ringer er ekte da? Alle har nok sine meninger om mye og mangt, og min mening er at det er ganske bortkastet å bruke 150kr på 5 minutt i telefonen med en som utgir seg for å være "ekte" spådame, det kan jo også være hvem som helst... Skal man først gi bort 150kr på "veldedighet" så er det etter min mening bedre å gi de pengene til noen som faktisk trenger de.... Til noen som jobber for barns ve og vel f.eks. eller kreftforsking eller noen annet som er til nytte. Spåkoner skor seg etter min mening på folks godtroendehet... Og å kritisere noen som sitter på et slik forum å spår hvem som helst gratis fordi de har lyst blir for meg litt rart.... :-\ de sitter vel ikke inne her 24 t i døgnet.. Og det er vel ganske mange som legger inn ønske om å bli spådd der for morro skyld. Endret 10. januar 2013 av Queen_of_the_road*ny_spire
Februargullet2013 Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2013 De jeg har ringt er gode og det har stemt til nå,så stoler jo på dem,så for meg var det ikke bortkastet og ringe dem. For eksempel ho visste jeg ville møte en mann i Mars 2011, at vi ble sammen Juli 2011 og at vi fikk barn løpa av 2013,så det stemte jo,eneste ho bommet på var når vi ble forlovet, ho tippet julen 2012,men ble forlovet september 2012.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå