Gå til innhold

Spå sidene her inne :


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke mye seriøst ,får aldri svar, tror ingen vet hva de snakker om egentlig. heretter prøver jeg heller spådamer,selvom det koster 30 pr minutt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så er det jo ikke ekte spåfolk som sitter der heller, men vanlige mødre som syns det er gøy å spennende å holde på med slikt.....

Skrevet

Ja ikke sant, hvis de ikke har pelling,så er det jo ganske dumt da,men for all del de må bare forsette :),men heretter ringer jeg heller en ekte spådame :)

Skrevet

Brukte flere her inne da jeg gikk gravid jeg. Og alle har hatt riktig i det de har spådd :)

Skrevet

Har også hatt god erfaring med de fleste på spåforumet her. Husk at de ser på de som de får noe opp på, lite vits i å svare på et innlegg hvis de ikke får opp noe. Dessuten gjør de dette gratis, litt greit å tenke på.

Skrevet

Så bra de klarte og hjelpe dere da:). Det er gratis ja,men hjelper jo lite når de ikke hjelper :). Men er enig at spådamer på tlf er ganske dyr, betalte vel 150 på 5min :)

Skrevet (endret)

Men hvordan vet du at de "ekte" spådamene du ringer er ekte da?

Alle har nok sine meninger om mye og mangt, og min mening er at det er ganske bortkastet å bruke 150kr på 5 minutt i telefonen med en som utgir seg for å være "ekte" spådame, det kan jo også være hvem som helst...

Skal man først gi bort 150kr på "veldedighet" så er det etter min mening bedre å gi de pengene til noen som faktisk trenger de.... Til noen som jobber for barns ve og vel f.eks. eller kreftforsking eller noen annet som er til nytte.

Spåkoner skor seg etter min mening på folks godtroendehet...

Og å kritisere noen som sitter på et slik forum å spår hvem som helst gratis fordi de har lyst blir for meg litt rart.... :-\ de sitter vel ikke inne her 24 t i døgnet.. Og det er vel ganske mange som legger inn ønske om å bli spådd der for morro skyld.

Endret av Queen_of_the_road*ny_spire
Skrevet

De jeg har ringt er gode og det har stemt til nå,så stoler jo på dem,så for meg var det ikke bortkastet og ringe dem. For eksempel ho visste jeg ville møte en mann i Mars 2011, at vi ble sammen Juli 2011 og at vi fikk barn løpa av 2013,så det stemte jo,eneste ho bommet på var når vi ble forlovet, ho tippet julen 2012,men ble forlovet september 2012.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...