Gå til innhold

Noen som har mobiltelefonvisdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at telefonen min fikk et ufortjent bad i do 2.juledag har jeg vært uten mobil siden da.

Ikke så krise som jeg trodde det skulle bli faktisk, men savner å ha noe å "leke" med når jeg sitter å venter på ting og tang, og for å ikke snakke om "Whatsapp"e med søstern.

Har vel egentlig kommet frem til at det må bli enten en Sony xperia U eller S.

U er visstnok dårligere enn den jeg hadde når det gjelder minne og kamera og slikt. MEN en hel duljon billigere. Typen jeg hadde lages ikke mer.

Jeg har ikke så veldig lyst på Iphone, da jeg er litt imot Apple og alle I-meg-her-og-I-meg-der.

Noen som har noen tips eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samsung galaxy III og er strålende fornøyd :D

Hadde II men den fikk en real tur i asfalten av minstemann.

Nå i ettertid er jeg egentlig glad for at han ødela mors telefon ;)

Gjest amandine
Skrevet

Jeg eeelsker min Xperia z (tror jeg den heter?), og kjøpte en Xperia ett elker annet til svigermor også her til jul. Hennes er til og med vanntett... Jeg er nesten misunnelig:-)

Skrevet

Jeg har blitt konvertert til htc, og er veeeldig fornøyd. Men jeg tror det lurer en skap-samsung'er i meg, for jeg sikler veldig på galaxy III også ;)

I bunn og grunn bør du tenke på hva det er du ser etter i en telefon, og så ta det derfra. Men jeg er helt enig hva apple angår. For hvitt plastdeksel med masse i'er og store andrebokstaver betaler man en bråte ekstra kroner.

Skrevet

htc sensation, veldig fornøyd, og jeg er duppedingsfreak. Men denne vil jeg ikke bytte..

Skrevet

Ser ut som at det blir en Xperia S da vi har fått et superdupert tilbud på en pakke med hustelefon, internett og mobil. I lengden kommer vi til å spare masse. Jippi!

Skal se på det i kveld.

Tænk ju for innspill :)

Skrevet

Jeg har Xperia Acro S, og er veldig fornøyd. Fungerer kjempe fint selv om ungene har mistet den i bakken og spist på den. Jeg slang den forresten i veggen i sinne en dag også, og den funker fortsatt ;)

Skrevet

Jeg har Xperia Acro S, og er veldig fornøyd. Fungerer kjempe fint selv om ungene har mistet den i bakken og spist på den. Jeg slang den forresten i veggen i sinne en dag også, og den funker fortsatt ;)

Oi, noe sånt kunne jeg trengt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...