Gjest Kira bjeffer Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Jeg har tydeligvis kommet borti denne knappen, og nå ser det ut som om jeg har lest alle trådene. Uansett om det har kommet nye innlegg eller ei siden sist jeg var her. Hvordan får jeg bort dette? Forsøker å trykke der det står merk dette forumet som lest, men ingenting skjer. What to do?
weihnachtmarkblomstre Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Da må du jo bare sette igang å lese alt da!
Gjest sug lut Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Jeg, derimot, får bare markert som lest ett innlegg av gangen. Skal vi gifte oss?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Jeg, derimot, får bare markert som lest ett innlegg av gangen. Skal vi gifte oss? Jippi, endelig vil hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå