Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Legger dette inn er, for det er så lite aktivitet på småtroll.. Snuppa mi på 2 år har egentlig alltid vært en drøm om natten.. Men nå i det siste har hun begynt å tulle litt, både med legging og i løpet av natten. Vi har begrenset dagsovingen til Max 45 min, og det har forsåvidt gjort letingen enklere.. Men f.eks i natt så holdt hun det gående mellom ca 12 og 2 Hun gråter, setter seg opp i senga og roper på mamma eller pappa.. Når vi kommer inn så er det som regel vann hun ber om -koppen med vann står ved siden av senga! Er det ikke vann så er det at bleia er våt, at kosebamsen er borte, smokken borte osv - ofte ligger både smokken og bamsen rett ved siden av Så hva gjør vi for å få slutt på denne utviklingen? Noen tips? Jeg tenker at hun enten må få beskjed om at når vannkoppen er tom, så er det ikke er mer vant få den natten (jeg er ganske sikker på at hun ikke egentlig er tørst).. Eller så må vannkoppen stå der og hun må få tydeligere beskjed om at er du tørst må du drikke selv! Med andre ord, vi går inn til henne når hun gråter, men gir henne bare beskjed om at koppen står der (i hjørnet av senga) Andre ting vi kan prøve? Anonym poster: ac3e1139c60ef609a6004ae6e17f9cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå