Gå til innhold

Hvilken shampo bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe meg ny shampo, finner ingen som jeg syns er gode. Akkurat nå bruker jeg sunsilke, men håret blir jo ekkelt etter en halv dag. Både ser og føles fett, blæh! Har prøvd andre også, men syns ikkede andre heller er så veldig gode!

 

Noen gode forslag til god shampo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi gått over til firstprice sin, og håret mitt som tidligere ble synlig fett etter en halv dag er nå blankt og frisk i nesten to døgn! I tillegg skryter frisøren over styrke og glans.. Med en gang jeg prøver andre merker blir det momentant fett igjen

 

Anonym poster: 6f6d9f8b71e975495f3d301458c38ac5

Skrevet

Kjøpes den hos frisør?

Kanskje jeg må invistere i en skikkelig shampo å bare passe på å gjemme den for gutta!

Skrevet

Kerastese lys grønn, men mørk grønn kork, Redkem blond glam(gul) eller redken extreme (blå). Butikksjampoer er krise for håret mitt.

Skrevet

Redken blond glam, Redken all soft eller Sebastian Penetrait (?)

Butikkshampo ødelegger håret mitt, ihvertfall der og da, det blir som stålull :D

 

Redken extreme har jeg ikke testet, kanskje jeg må det!

Hva slags hårtype har dere som bruker den?

Skrevet

Sjampo fra matbutikken kan jeg overhodet ikke bruke, både håret og hodebunnen lider om jeg prøver...

 

Jeg har litt ømfintlig hud og klør lett i hodebunnen så jeg er nødt til å ha en sjampo som hjelper mot det. Har prøvd mange, også dyre fra frisørsalongen, men den jeg har likt best er Vichy sin fra apoteket. Den er veldig god og er drøy så jeg har en flaske lenge.

 

http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-875983.aspx

 

Anonym poster: 25f1ce6d71b9611c798c79c718f76b1f

Skrevet
Redken blond glam, Redken all soft eller Sebastian Penetrait (?) Butikkshampo ødelegger håret mitt, ihvertfall der og da, det blir som stålull :D Redken extreme har jeg ikke testet, kanskje jeg må det! Hva slags hårtype har dere som bruker den?

 

Nordisk litt frizzy hår. Av typen som har mange tynne hårstrå, så det ser tykt ut når det er tørt, men er egentlig veldig tynt når en ser volumet der en setter i hårstrikken.

Skrevet

Sebastian hydre. Beste for mitt hår. Drøy i bruk også, sammenliknet med de andre frisørshampoene jeg har brukt før.

Skrevet

Elsker livet, da tror jeg jammen jeg skal prøve den neste gang!

 

*skynde seg inn på feelunique*

Skrevet

Må kjøpe meg ny shampo, finner ingen som jeg syns er gode. Akkurat nå bruker jeg sunsilke, men håret blir jo ekkelt etter en halv dag. Både ser og føles fett, blæh! Har prøvd andre også, men syns ikkede andre heller er så veldig gode!

 

Noen gode forslag til god shampo?

 

Sebastian volupt (for volum) og hydre (for fuktighet).

Veksler på å bruke disse annenhver gang jeg vasker håret, og vasker det 1-2 g/uke. Har aldri hatt flottere hår enn nå!

Bruker også tørrshampo i dagene mellom hårvasken, så håret er aldri fett.

Kjøper frisørshampoen billig på www.beautybay.com :-)

Skrevet

Jeg bruker faktisk også sunsilk. Har brukt den lenge. Men jeg må innrømme at jeg også har lagt merke til de nå de siste gangene at håret blir litt fort fett. Tror nok jeg prøver noe annet snart. Har også vært fornøyd med elvital tidligere. Fruktis også eller hva den heter den grønne med sånn gullskjær i klisteret, men bare for en liten stund om gangen faktisk..

Skrevet

Da får jeg ta meg en tur innom frisøren på vei hjem fra jobb idag, orker ikke å ha sånn hår mer!

Skrevet

Ingefærshampo fra bodyshop. Vasker håret to ganger i uka. Men det har jeg alltid gjort, og vet det er mange som vasker oftere enn håret mitt blir fett og ekkelt av for ofte vask.

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1357810172' post='144917079] Ingefærshampo fra bodyshop. Vasker håret to ganger i uka. Men det har jeg alltid gjort, og vet det er mange som vasker oftere enn håret mitt blir fett og ekkelt av for ofte vask.

 

Blir det ikke så fort fett av denne shampoen? Mitt hår blir fett etter 1.5 døgn uansett hva jeg har prøvd. Noen ganger er det fett etter 12 timer med feil shampo.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1357810172' post='144917079] Ingefærshampo fra bodyshop. Vasker håret to ganger i uka. Men det har jeg alltid gjort, og vet det er mange som vasker oftere enn håret mitt blir fett og ekkelt av for ofte vask.

 

Blir det ikke så fort fett av denne shampoen? Mitt hår blir fett etter 1.5 døgn uansett hva jeg har prøvd. Noen ganger er det fett etter 12 timer med feil shampo.

 

Har du prøvd å «avfette» håret? Gå en hel uke uten å vaske det? Det roer talgproduksjonen, og når du begynner å vaske det igjen kan du la det gå årene tid mellom hver vask (ikke vask like ofte som før, da er det påan igjen). Dette fungerer i hvertfall for mitt hår, jo oftere jeg vasker det, jo fortere blir det fett. ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvor kjøper dere disse shampoene? Altså på nett...hvordan blir det med toll?

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1357810172' post='144917079] Ingefærshampo fra bodyshop. Vasker håret to ganger i uka. Men det har jeg alltid gjort, og vet det er mange som vasker oftere enn håret mitt blir fett og ekkelt av for ofte vask.

 

Blir det ikke så fort fett av denne shampoen? Mitt hår blir fett etter 1.5 døgn uansett hva jeg har prøvd. Noen ganger er det fett etter 12 timer med feil shampo.

 

Jeg må bruke den da det er eneste sjampo som ikke gir meg åpne sår i hodebunnen. Før jeg ble mor kunne jeg bruke det meste så lenge det ikke ble for ofte vask. Kan skylle det på sommeren i kaldt vann om det er veldig varmt, men ikke bruke sjampo oftere da det blir fett, ekkelt og får lettere sår i hodebunnen.

Skrevet
[quote name=1G+1G :D' timestamp='1357810172' post='144917079] Ingefærshampo fra bodyshop. Vasker håret to ganger i uka. Men det har jeg alltid gjort, og vet det er mange som vasker oftere enn håret mitt blir fett og ekkelt av for ofte vask.
Blir det ikke så fort fett av denne shampoen? Mitt hår blir fett etter 1.5 døgn uansett hva jeg har prøvd. Noen ganger er det fett etter 12 timer med feil shampo.
Har du prøvd å «avfette» håret? Gå en hel uke uten å vaske det? Det roer talgproduksjonen, og når du begynner å vaske det igjen kan du la det gå årene tid mellom hver vask (ikke vask like ofte som før, da er det påan igjen). Dette fungerer i hvertfall for mitt hår, jo oftere jeg vasker det, jo fortere blir det fett. ;)

 

Jeg har prøvd det, men merket ingen forskjell. Det er litt vanskelig å få til over lang tid, skal jo omgås folk også.

Skrevet
Hvor kjøper dere disse shampoene? Altså på nett...hvordan blir det med toll?

 

Kjøper på feeleunique.com Er gratis frakt, så bestiller bare et produkt i slengen for å komme under 200 kr.

Skrevet

Hvis du kjøper for under 200 kr pr bestilling er det ingen toll pluss at det er fri frakt hos feelunique.com :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...