Lykkelig2 Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Begynte med rier i går kveld i 18-tiden. Kom hvert 10 min. Dro stadig hardere i ryggen men ble ikke lengre. Så i 02 tiden ga det seg. Avtalte md føden at vi skulle prøve å slappe av litt. Snakket med føden igjen kl. 05 og hun sa det ikke var så uvanlig særlig ikke med 3 mann og at det ville ta seg opp igjen. Har sovet til nå og venter på at noe skal skje. Noen som har opplevd dette og hvor lenge stoppet det opp?
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Sikkert ikke det svaret du vil ha, men.. Hadde det slik en ukes tid før fødsel. Regelmessige rier som kom om kvelden og varte utover natten. Den natta jeg fødte var det samme greia, bare at vannet gikk og jeg fødte i superfart. Hadde ikke vannet gått hadde jeg antagelig født hjemme for jeg kjente ikke forskjell.. Dette var med nr 2.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 Hadde det sånn i flere uker med nr 1, har vært på sykehuset 5 ganger før fødselen starta på ordentlig. :S
3xJ? Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Jeg gikk også med rier hver kveld i to uker før fødsel. Varte 4-5 timer hver gang før det dabbet av. 5 dager før fødsel hadde jeg 3 cm åpning, så litt hjelp i dem var det jo. Ble lagt inn til observasjon, ble strippet, fikk modningsakupunktur - uten at det skjedde noe mer. Ble sendt hjem etter 5 dager - morgenen etter gikk vannet og riene startet for fullt.
LilleFru Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Det er derfor de sier at tredjemann er en luring :/ Jeg var sikker på at fødsel starta tre uke før termin med tredjemann, men etter en hel natt med rier slutta det igjen... Det ble lange uker med venting såklart, fødte to dager over termin Men føden fortalte at tredjegangsfødende ofte kommer inn flere ganger før fødsel faktisk starter... Luringene!
Spurven <3 Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 kjenner meg godt igjen, har holdt på sånn noen ganger, begynnte før jul...og så har det skjedd 3-4 ganger....
samu Skrevet 11. januar 2013 #7 Skrevet 11. januar 2013 hos meg startet riene klokken 17.00 på en onsdag. stoppet opp klokken 04.00 på torsdag. startet klokken 10.00 torsdag. ble veldig regelmessige klokken 16.00 torsdag. jenta mi kom til verden klokken 22.14 torsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå