Gå til innhold

Gartnerrapport!!!

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Rapporterer fra naboens solvegg(da min er gravet opp og alle løker nu befinner sig på skyggesiden pr tid)

Klosterklokker med 5 cm over jorden og synlige knopper!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Rapporterer fra naboens solvegg(da min er gravet opp og alle løker nu befinner sig på skyggesiden pr tid)

Er det mulig? Det er tidlig i januar! Og her er det minus seks og kjennes som minus tolv fordi det er kald trekk, og jeg må kjøpe nye brodder fordi de forrige er utslitt... MEN jeg har fått Impecta-katalogen, da.
Gjest amandine
Skrevet

AHA! Brodder, sier du? Hva slags har du?

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Oi, det var tidlig! Her holder jeg fremdeles på å brekke lårhalsen hver gang jeg går utforbi døra. Lenge leve minusgrader, skøyteis rett på utsiden av huset og glemske husverter som aldri får somlet seg til å strø ^_^

Brodder sa dere? Kanskje det er det jeg skal investere i når jeg kommer meg i en butikk igjen

Skrevet

Misunnelig på varme og spirer.

Broddene som luten har er knallbra. Har de samme men i en litt nyere utgave.

Ble innkjøpt etter et hallingkast til 9.8 i høyde med rifle og optikk til 30.000.- på ryggen. Aldri har jeg opplevd at mannfolk kan være så raske (jo i senga, men ikke relevant her). Før jeg fikk landet så var det 3 mannfolk raske som lynvingen som tok meg i mot. Hørte et lettelsen sukk fra tilskuerene og følgende kjapp replikk fra en gammal kæll. Itte bra når rifla fell, må ta vare på optikken (kikkertsikte). Itte så nøye med kjæringa, hu tåler å bli blå! Takk for den du.

Gjest sug lut
Skrevet

AHA! Brodder, sier du? Hva slags har du?

Yaktrax. Geniale saker som sitter kjempegodt, mine er brukt mange ganger daglig gjennom to vintre og gått lange turer med, nå røk litt av gummien på den ene, men det har vært verd det. Og så har de ikke pigger men spiralwire, så de er langt mindre ubehagelige om du kommer på områder m bar asfalt, fx. Selges på xxl, tror jeg.
Gjest amandine
Skrevet

Er det mulig? Det er tidlig i januar! Og her er det minus seks og kjennes som minus tolv fordi det er kald trekk, og jeg må kjøpe nye brodder fordi de forrige er utslitt... MEN jeg har fått Impecta-katalogen, da.

Det er mulig, og det er det som er så deiligmedvestlandet! Riktignok er vinteren kjip,men den er kort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...