mamma_bergen Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Her er noen,men vil gjerne høre flere *Live every moment.Laugh every data. *elsk meg mest når jeg fortjener minst,det er da jeg trenger det mest.. *take these broken wings and learn to fly Kanskje det ikke er rett å kalle det visdomsord
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Jo lenger du går, jo mer kan du spise når du kommer frem. (ukjent) Ikke spis mer enn du kan løfte. (Miss Piggy) Man må være litt om seg for å få noe på seg og i seg (Farmor) Anonym poster: 8b4df5438bad1eb3f959b73bf0c114c6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Gjør så godt du kan i dag. I morgen kan du kanskje gjøre det enda bedre. Start med det nødvendige, fortsett med det mulige, og en dag kan du kanskje oppnå det du bare har drømt om Bedre med ti bier på taket enn en i hånden. I can honestly say - I have never faked a sarcasm in my life I was born intelligent - education ruined me Om du ikke kan møte presis, så møt iallfall opp andpusten! Den som er uten skam er et esel. Kunsten er å gjøre det umulige mulig, det mulige enkelt og det enkle elegant.. Det er tidevann i alle våre gjerninger Never argue with an idiot - he´ll bring you down to his level and beat you with experience. Anonym poster: 4f96a93a2928d453ca37bc392ac4b508
mamma_bergen Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2013 Tusen takk,det er slike jeg er på jakt etter Sitter pris på flere
Gjest Antarctica Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Ingen fugl flyr for høyt, så lenge den flyr på egne vinger.
Gjest Antarctica Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Eller: Sure you can have my phone number. It's like having a direct line to God. But better, because I answer.
mamma_bergen Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2013 Tusen takk for forslag, men ønsker enda flere Vet ikke helt hva jeg vil ha, men satser på at det "slår meg" når jeg leser det
Mamma til to guttegull Skrevet 10. januar 2013 #9 Skrevet 10. januar 2013 Dagen idag er morgendagen du drømte om igår ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå