Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Snuppa er 1 år, og var begynt å miste interessen.., men inne helt. Jeg var litt lei, og trodde vel egentlig at det var null helsegevinst igjen, men så leste jeg den artikkelen i dagbladet, da.. Angrer litt. Tror dere det er noe melk igjen? Kan jeg begynne igjen, eller blir det bare tåpelig? Anonym poster: 6b908df803bbaa0f26092159ff6c1d37
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Hvis du angrer så får du bare begynne igjen. Vet ikke hvor fort melken forsvinner så kan ikke hjelpe deg der, men med litt jobb så klarer du sikkert å "redde" litt? Ville ammet litt sånn dann og vann for å oppretholde litt melk jeg også, det er så greit å ha hvis den lille blir syk og ikke spiser noe annet.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Snuppa er 1 år, og var begynt å miste interessen.., men inne helt. Jeg var litt lei, og trodde vel egentlig at det var null helsegevinst igjen, men så leste jeg den artikkelen i dagbladet, da.. Angrer litt. Tror dere det er noe melk igjen? Kan jeg begynne igjen, eller blir det bare tåpelig? Anonym poster: 6b908df803bbaa0f26092159ff6c1d37 Har du fått til avvenning, skal du bare holde deg til det. Jeg har amma til to år, men det ble slitsomt på slutten. En ettåring er lettere å få til å godta avvenning, så selv om det er helsegevinster, er det noe positivt med å ha avsluttet det også. Du kan pumpe litt og ha i kveldsgrøten, hvis du vil? Anonym poster: ae34462a5bedae73de134b1cde65d602
Gjest Antarctica Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Du har gjort en bra innsats, og det meste av helsegevinsten for deg og baby har du jo fått. Hvis du eller barnet savner amminga veldig, ville jeg ha begynt igjen, men ikke utelukkende for å påvirke helseeffekten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå