Gå til innhold

Sæd i sokken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min reiser litt i jobben.. han var borte noen dagen no og kom hjem idag.. eg skulle vaske klærne hans, og der finner eg en sammenklistret sokk, til min store fortvilelse ser eg de er sæd :( han har da runket og koset med seg selv uten meg :( blir lei meg og sjalu eg :( hvorfot ikke vente til han kom hjem til meg da?

Anonym poster: 3a7fd44c02d9fcaf065830e26dca5245

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen min hadde store problemer med å holde seg når han var borte på jobb.

Kanskje han har tenkt på deg??

Anonym poster: 6eac4cbe8b1b6fa81b6b5e54d671e3aa

Skrevet

Det kan da ikke gjøre noe vel? han må jo få lov til det hvis han er på jobb og ikke du er der,men han tenkte nok på deg :)

Gjest Antarctica
Skrevet

La nå stakkaren hygge seg litt mens han er borte. Kan da ikke være sjalu på Mr Right Hand??? Mannen din bestemmer over seg selv og sin kropp, vøtt.

Skrevet

Det er ikke verre enn at han har hatt veldig lyst på sex og gjorde noe for å hjelpe seg selv.

Han har ikke vært utro, han var borte fra deg og dere kunne ikke ha sex heller. Du har ingen grunn til å være sjalu :)

Anonym poster: f1be4eb374df1e928f72e26b59fef6c7

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Får han ikke lov å runke? Skal vi gjennom en ny slik debatt nå?

Skrevet

Han savnet deg vel så han ikke klarte sove, og så trengte han å slappe av. Rart han ikke ville vaske tøyet selv.

Anonym poster: 24397b9c8a75aaacef9bc33c79d9ffc5

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, Ullteppet, det er forbudt når man er gift, da skylder man kona hver eneste ejakulasjon...

Skrevet

Bygg en runkebule han heller kan kose seg i. ;)

Anonym poster: 6339f99c71a36f182548db978d99bcda

Skrevet

blir ikke der litt lei dere da om dere finner ut mannen har koset seg litt på egenhånd? eller er de bare meg som er litt rar?

Skrevet

JEg skjønner meg ikke på folk som blir sjalu på høyre hånden til mannen. En ting er om han heller vil runke enn å ha sex med deg, men når han er borte på jobb så må han vel få lovt til å kose seg? Jeg ser rett og slett ikke problemet :P

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg blir IKKE lei meg!!! Ærlig talt. Han har rett til å gjøre hva han vil med snoppen sin. Jeg gjør da hva jeg vil med mine egne kronjuveler.

Skrevet

Aobslutt ikke,det må han da få lov til:) akkurat som jeg får lov av han og gjøre det selv innimellom

Skrevet

blir ikke der litt lei dere da om dere finner ut mannen har koset seg litt på egenhånd? eller er de bare meg som er litt rar?

Hvorfor skulle jeg bli lei meg? Jeg koser meg ofte alene uten mann.

Anonym poster: 940bad455260a8361904683d04d14f11

Skrevet

ok då er eg vel rar da :( men tror ikke de er de at han runker som plager meg er heller de at jeg vet ikke hva han tenker eller ser på... for å bli kåt eller runker til om dere sjønner...

eg koser med meg selv jeg også av og til...

Skrevet

hvis begge var hjemme, og han hadde hatt muligheten til å kost seg sammen med meh heller hadde jeg blitt litt lei meg. men om han vil kose med seg selv på firmatur, når jeg arbeider kveld eller andre ganger vi ikke rrxsammen, er han hjertelig velkommen til det! jeg er ikke spesiellt tolmodig av meg jeg heller, og er ikke alltid det passer og vente til han er hjemme igjen når lysten er der :-)

Skrevet

Men HI da... Jeg blir nesten litt lei meg på dine vegne jeg. Men bare fordi du tar det så tungt, og fordi du tydeligvis lever i ekstremsølibat hver gang mannen din er utilgjengelig, når du mest sansynlig kunne hatt utrolig stor nytte av en og annen hurtigorgasme på egen hånd. ;)

Skrevet

Mener du virkelig alvor altså?

Jeg trodde fra starten at dette var tull, men nå fikk jeg litt inntrykk av at du mener alvor? At du er lei deg og sjalu fordi mannen har runket uten deg.

Jeg spør i fullt alvor altså, ikke for å gjøre narr..

Jeg tenker at du må være fryktelig usikker på deg selv, når du blir sjalu fordi mannen koser med seg selv. Å onanere er like naturlig som å spise kvelds for de fleste mennesker, damer som menn..

Detter er noe jeg syns du bør jobbe med, for din egen og mannens skyld. Det kan fort bli veldig ukomfortabelt å være mannen din hvis han aldri skal kunne kjøre et sololøp uten at du blir lei deg.

Dog, hadde jeg også blitt litt irritert om jeg måtte vaske runkesokker. DET er litt småekkelt. Hva skjedde med papir, eller i verste fall håndkle.

Anonym poster: c9d0ae9522b08585c01aa2b834481f7d

Skrevet

Onani er sunt og deilig, enten man er alene eller sammen. Ikke vær lei deg, han fantaserte sikkert om deg når han onanerte. Stusser bare litt ved bruk av en sokk. Er deg vanlig, liksom?

Anonym poster: 3aaa5854e85706af0b4d982ddd875296

Skrevet

Herregud, la nå mannen hygge seg med hånda - tissen og sokken :P

Ahhh fikk bilder i hodet. Dævver!!

Gjest Antarctica
Skrevet

Å velge bort ekte sex med en partner for i stedet å runke aleine til en film, og så ofte at dette blir en erstatning (den eneste formen for sex man har)= tragisk og sykelig.

Å tilfredsstille seg selv innimellom fordi man er ute og reiser eller har en ledig femminutt, men i alt vesentlige ha et vanlig sexliv med kjerringa=normalt, og ikke grunnlag for sjalusi.

Skrevet

Jeg blir faktisk ganske kåt når mannen min tar på seg selv foran meg og lager et lite show. Klarer ikke å holde fingra av fatet så lenge da. Noen ganger gjør jeg det samme for han - det digger han og han synes det er skikkelig kult når jeg får meg selv til å komme foran han,

Anonym poster: 3aaa5854e85706af0b4d982ddd875296

Skrevet

Men HI da... Jeg blir nesten litt lei meg på dine vegne jeg. Men bare fordi du tar det så tungt, og fordi du tydeligvis lever i ekstremsølibat hver gang mannen din er utilgjengelig, når du mest sansynlig kunne hatt utrolig stor nytte av en og annen hurtigorgasme på egen hånd. wink.png

nei eg koser med meg selv eg om eg har lyst til de ;)

Skrevet

Hehehe, hvordor brukte han ikke dopapir? Det hadde jeg spurt om!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...