Gå til innhold

Når er trassen på sitt mest intense?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din erfaring?

Vi har en gutt på to år og åtte mnd, som er ganske så trassig og krevende for tiden. Han ombestemmer seg hele tiden angående hva han vil gjøre og hva han vil ha. Samtidig har han en meget sterk vilje... Vanskelig å inngå kompromsser siden det stadig endrer seg hva han vil. Dessuten er han, og har alltid vært, lite flink til å leke alene, så han skal ha respons og engasjment fra oss voksne hele tiden. Vi kjenner at det er vanskelig så være så blide, positive og tålmodige som vi bør i denne situasjonen. Jeg er dessuten gravid i 6. mnd. og har en mentalt krevende jobb. Føler det mentale overskuddet til å håndtere sønnen min er lavt. Jeg er helt utslitt bare av jobben. Så, jeg er spent på hvor høyt trassen skal eskalere...:-)

Anonym poster: eaae8d620c0eee84fd4ac4ccfd2b69e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke to og tre år den verste perioden da? Det er nok sikkert litt forskjellig fra barn til barn også.

Anonym poster: d376909dc35e5fa06ff580b76907377b

Skrevet

Jeh mener det er bare advarselen til jva son kommer mellom 4-6. Så roet det seg.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg er i en forferdelig fase akkurat nå, og jeg er nærmere 40!

Skrevet

He, he. Har en på 3,5 og han har akkurat begynt. Den snille, gode gutten min har blitt en drittunge innimellom. Det går vel over før det går inn i en ny fase.

Anonym poster: b985a97c9757751878a699c5f3a3a008

Skrevet

Her slo trassen ut i full blomst rett før han fylte fire... Hu og hei!

Skrevet

Min er snart tre og slenger seg pladask langflat på gulvet fra stående stilling om noen mener han skal gjøre noe han ikke vil. Og hyler. Høyt. Han tror han eier tven, og middag er tull. Barnehagen er kjedelig. Gå på do er unødvendig før han skal ut på tur. osv....

Takk gode gud har det til nå bare hendt når vi er hjemme. Bank i bordet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...