Gå til innhold

Hva ville dere gjort? Ang leilighet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor fortiden i en dårlig leilighet. Dårlig romløsninger,kjeller mm, men uteplass rett ved en lekeplass. To voksne 2 barn, 1 og 4år. Vi trives ikke! Funnet en knall leilighet, med ett stort minus. Ingen uteplass,kun en veldig liten veranda. Men veldig sentralt til det aller meste. Ville dere hatt får å leie den? Eller ventet til noe med uteplass dukket opp? Tøfft leiemarked.

Anonym poster: b4af0decd1a7c6964be0639497d2c6ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i en leilighet nå med knøttliten veranda. Ikke en lekeplass i gåavstand. Må kjøre et stykke.....Vi hater det. og barnet vårt kjeder seg veldig. Jeg ville ikke tatt den hvis det ikke er lekeplass i nærheten.

Skrevet

Det er både lekeplass,skog og strender i gåavstand, ca 10-15min. Men jeg vill ikke la dem gå alene(når de er eldre) siden det ligger ganske sentrumsnært. Hi

Skrevet

Da er det ikkeno problem vel? Er jo bare å følge dem :-)

Skrevet

Det er både lekeplass,skog og strender i gåavstand, ca 10-15min. Men jeg vill ikke la dem gå alene(når de er eldre) siden det ligger ganske sentrumsnært. Hi

Da er det jo uteplass i nær avstand

Anonym poster: 356ca94f1098906fc1922f4040912b3e

Skrevet

Ja og det viktig at det er:-) Tenkte bare kanskje det er veldig dumt og bo en plass uten hage når man har barn? Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...