Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Er veldig redd, og har ikke aning hva som kommer til å skje. Er 5-6 uker på vei, å har enda ikke vært hos lege. Men det jeg lurer på, er hvordan er det? Har skjønnt at jeg får noen piller, men hva skjer så? Gjør det vondt? Å på hvilken måte? Er livredd for å slite senere med det, har allerede et barn fra før av å vet hvor fantastisk det er. Men ting er mer komplisert enn som så...men vet at det er det som er det beste, er helt jævlig å si det på den måten. Noen som har vært i samme situasjon? Anonym poster: c994debb365ac0a44d6c18d798e28fd6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Jeg var gjennom en provosert abort for noen år tilbake. Tok kontakt direkte med sykehuset, Ullevål og trengte ikke gå gjennom lege. Hadde samtale med en pleier for å forsikre om at det var dette jeg ønsket og møtte opp morningen etter for inngrepet. Klarer ikke å huske at jeg hadde smerter og selv om det var en lite hyggelig dag er det ikke noe jeg har tenkt på i etterkant. Er en opplevelse jeg gjerne skulle vært foruten og jeg ikke forventet å havne i, men det var det korrekte valget der og da og har således ikke angret i etterkant. Lykke til! Anonym poster: 86f95e73a69b80526fc7a19c434d5b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå