Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Har en liten en som har hostet i ukesvis. Vi har astma medisin som er uten effekt... Slitsomt for både liten og stor! Noen som har tips? Bisolvon er jo for barn over 2 år, men noen som har prøvd til baby (8 mnd) likevel? Hilsen sliten mamma og baby:-S Anonym poster: ceab8985af5f7ab112d275f89df5204a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Det står i felleskatalogen at det ikke må brukes til barn under 2 år uten etter samråd med lege. Og om ungen har hostet i ukesvis er vel en tur til legen på sin plass. Anonym poster: c90f411aa275e81f5d672f20434c4f02
Collette Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Vi fikk beskjed av legen at det var helt greit. Har brukt det på mine fra de var 5 mnd. Dosen er 1,25 ml (av den typen som er til barn) hvis du skal forsøke.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Takk for svar!:-) vi har vært til lege mange ganger! Får samme beskjed hver gang. Bruk astma medisin og godta at vi har en hoste baby.. astma medisinen hjelper ikke i det hele tatt.. Anonym poster: ceab8985af5f7ab112d275f89df5204a
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Da ville jeg krevd henvisning til barnespesialist osv, ikke gi morfinpreparater på eget initiativ. Skjønner at det er fælt med den hosten, men å gi medisiner til babyer uten å ha klarsignal fra en lege som kjenner barnet er skummelt!
Collette Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Bisolvon er ikke et morfinpreparat, da. Bare slimløsende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå