Gå til innhold

Ny på facebook og har noen spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg er inne å leser på en annens profil, kan den personen se at jeg har vært der å snoket? :P

Anonym poster: 5f6d3942edf93db01ade0db8da10fb7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

HAR DU IKKE FÅTT FB FØR NÅ?????

Skrevet

Ok. Kom over en app hvor man visstnok kunne finne ut av hvem som har vært å snoket på siden din. Men jeg turte ikke laste den ned, i tilfelle det var bare tull.

HI

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Ok. Kom over en app hvor man visstnok kunne finne ut av hvem som har vært å snoket på siden din. Men jeg turte ikke laste den ned, i tilfelle det var bare tull.

HI

Det samme har jeg lurt på... likevel om det sies man ikke kan se det... Tror du gjorde lurt i å ikke installere den jeg... ;) Hilsen skeptikeren

Skrevet

HI

Det er spam/virus. Facebook (altså de som driver det) har gått ut gjentatte ganger og sagt at dette _ikke_ går an. Det er liksom litt av poenget med Facebook.

Anonym poster: 76b4d8a6d4c47c6138701495e2bb6552

Skrevet

Nei, man kan ikke se hvem som er på profilen.. De appene er bare tull, det som skjer er at de lager et bilde, med vennene dine og tagger navnene dems.. Og da blir det som et virus... Men harmløst.. Er og tilfeldig hvem av vennene det er..

Anonym poster: adc1d32125238745261f13443b22afd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...