Gå til innhold

jeg har ødelagt livet til katten min :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I august så steriliserte jeg katten min, men jeg angrer så grusomt! Jeg føler jeg har stjelt fra henne den største gleden på jord. Katten har ofte "besøk" av andre katter og begynner vell å lure hvorfor hun aldri blir gravid??

Huff, jeg har så dårlig samvittighet, skulle latt hun fått ett kull først!

Anonym poster: 1f28a1127eeba41e30b6fc72ce5b45b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du teit?

Du har reddet katta di fra muligheten til å få en haug kjønnsykdommer, reddet kattungene fra å bli hjemløse og gå for lut og kaldt vann som mange gjør, og fra å bli forfulgt og voldtatt av hannkatter.

Alvorlig talt, katta di er et dyr. De tenker ikke som oss mennesker, de har ikke seksuelle følelser eller har noe forhold til om de får kull eller ikke. Seriøst, folk med så lite kunnskap om dyr skulle ikke hatt dem.

Du må jo bare tulle.

Anonym poster: d15348a16557a28fb15884a2622953b9

Skrevet

Nei, du skulle ikke ha latt henne få et kull først! Norge kryr av vanstelte og uønskede katter, du trenger ikke bidra til at det blir flere. Katter er ikke mennesker. Katten går ikke og lurer på hvorfor hun ikke blir gravid.

Anonym poster: 23183b610713d749172021aea6ac9f6f

Skrevet

Katten går nok ikke rundt og reflekterer over det. Glem hele greia og vær glad du slipper å ha et kull...

Anonym poster: 5b31ec652eed6d0cab36e76c5a2b5041

Skrevet

Hun tenker ikke slik. Du gjorde alt rett!! Er enda verre å ta vekk kattunger... De er vanskelige å få gitt vekk osv..

Anonym poster: a5afaace0ffe063f41304549173f4947

Skrevet

sorry men katter tenker ikke på slikt du har gjort det riktige ved å sterilisere ho

Skrevet

Haha, unnskyld at jeg ler :P

Finnes det virkelig mennesker som tenker som deg??

Anonym poster: e55557c0492b80db45c79bb964b2aff8

Skrevet

Hehehe, dette lover jeg deg at katten din ikke bekymrer seg et sekund for. Du har gjort henne (og kattepopulasjonen for øvrig) en stor tjeneste!

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke hun reflekterer over det. Grunnen til jeg begynte å bekymre meg for dette er at hun hele tiden "stjeler" en liten bamse og legger den i korgen sin. Da slikker hun bamsen og legger seg opp på den, akkurat som hun ønsker seg kattunger!

Hi

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Adopter en kattunge da... Mye greiere det enn at hun skal få et kull på 7 ;)

Skrevet

Nei himmel og hav!!!! DU har gjort det riktige!! er altfor mange katter i denne verden!! tenk om ingen hadde sterilisert eller kastrert kattene!! du får heller gå på dyre beskyttelsen og finne en venn til den der i tilfelle!!!!

Skrevet

Herregud, ditt troll... Du minner om venninna mi som trodde dyrene kunne kjenne igjen seg selv på bilder...

Anonym poster: cb73a60706bdd917a478b93a17951a8c

Skrevet

Herregud, ditt troll... Du minner om venninna mi som trodde dyrene kunne kjenne igjen seg selv på bilder...

Hehe, ser for meg katta sitte og surmule over hvor feit hun har blitt i jula etter å ha sett seg selv på bilder! ;)

Skrevet

Du får tenke slik at du nå har gjort at hun mest sannsynlig aldri vil få brystkreft eller kreft i forplantningsorganene :)

Anonym poster: e1ad674a933eec290609f650fecc2267

Skrevet

Intelligente dyr som aper og delfiner kan faktisk kjenne seg igjen på bilder,men venninna di hadde vell neppe slike dyr...

Hi

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Dagens :D

Har egentlig aldri reflektert noe særlig over ufrivillig barnløse katter.

Gjest Antarctica
Skrevet

Hva med de kastrerte kattene, da? Ikke bare mangler de muligheten til pappalykke, de går glipp av et kjærlig og berikende seksualliv? HUFF, folk er så grusomme asså!!!

Skrevet

Dagens :D

Har egentlig aldri reflektert noe særlig over ufrivillig barnløse katter.

IVF eller surrogat neste, til pusekatter som ikke får det til? ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Syntes det var søtt å ha omtanke for pusejenta, jeg :)

Skrevet

Er du teit?

Du har reddet katta di fra muligheten til å få en haug kjønnsykdommer, reddet kattungene fra å bli hjemløse og gå for lut og kaldt vann som mange gjør, og fra å bli forfulgt og voldtatt av hannkatter.

Alvorlig talt, katta di er et dyr. De tenker ikke som oss mennesker, de har ikke seksuelle følelser eller har noe forhold til om de får kull eller ikke. Seriøst, folk med så lite kunnskap om dyr skulle ikke hatt dem.

Du må jo bare tulle.

Anonym poster: d15348a16557a28fb15884a2622953b9

at katter eller dy generellt ikke har seksuelle følelser er kanskje sant, men at de har et seksuelt instink er fakta. Og jo, dyr reagerer på det å bli mor/ikke bli det. Hvorfor i all verdens land og rike trur du at en hund kan adoptere en tigerunge f.eks?

Helt greit at dette hovedinlegget kanskje ikke var så interessant eller noe ant, men dyr har instinkter. akkurat som oss

Gjest Antarctica
Skrevet

Instinkter er en ting, å ha "stjålet fra henne den største lykke i livet" - det er å gå for langt. Å menneskeliggjøre dyr er IKKE nusselig.

Skrevet

Nei, du har gjort noe veldig bra for katten din!

Ikke tillegg dyr menneskelige egenskaper.

Hilsen dyrlege

Anonym poster: 5c3326d8858da7a85e3d7b6222a9dcd7

Skrevet

Å herregud:s Du er rar du HI...

Det er virkelig godt du har sterilisert henne! Sånn at du ikke bidrar til enda flere hjemmløse kattunger/katter i Norge.

Anonym poster: aaeab274c52fedc7629039148eeb4198

Skrevet

I august så steriliserte jeg katten min, men jeg angrer så grusomt! Jeg føler jeg har stjelt fra henne den største gleden på jord. Katten har ofte "besøk" av andre katter og begynner vell å lure hvorfor hun aldri blir gravid??

Huff, jeg har så dårlig samvittighet, skulle latt hun fått ett kull først!

Skjerp deg! Slutt å ilegge katten menneskelige følelser. En katt aner ingenting om sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...