Gå til innhold

Hosting som ikke gir seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

To uker før jul begynte jeg å hoste voldsomt og ble ganske dårlig. Formen er blitt bra, men hoster fremdeles ganske mye og det kommer opp slim av halsen. Hostingen har blitt bedre men har altså holdt på i over fire uker. kan ikke snakke uten at jeg begynner å hoste.

Noen som har hatt det samme hvor det går bort av seg selv eller burde jeg kontaktet lege for medisiner?

Anonym poster: aa8aea8a4fba2bd6a551ec3860d7e25b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kikhoste kanskje? Kan være langvarig, men er usikker på om det er slimete.

Skrevet

Høres litt ut som klamydia på lungene... Har du vært hos legen tidligere med det?

Anonym poster: 1cb7ecdbadba9e051003453271c02966

Skrevet

Det er sikkert mykoplasma lungebetennelse eller smittsom lungebetennelse som det også blir kallt, ihvertfall mange her som har det nå.

Anonym poster: 0ce381f8800318b6fbf955f0c51462af

Skrevet

Gått sånn siden november. Med unntak av et lite opphold rett før jul. Skikkelig plagsomt.

Du kan jo høre med legen slik at de kan utelukke om det er noe annet enn et vanlig forkjølelsesvirus. De kan jo henge i en stund, og man er jo mottakelig for nye. Dessverre er værtypen grobunn for sykdom og..

Skrevet

Mannen har hatt det siden begynnelsen av desember, men er nå på vei til å bli bedre. Tror dette tar tid. Har hørt om veldig mange som har det sånn. Han fikk forresten behandling for lungebetennelsen, men hosten ga seg ikke likevel. Hvis formen er ok kan du jo se det an litt til. Hvis du sliter med å sove etc pga hosten kan du jo ta kontakt med legen for å få cosylan til natten.

Anonym poster: d2b087a7fe4890dd8ad03fe55776e256

Skrevet

Jeg var hos legen etter 5 dager ja, men da fant han ikke noe galt. Siden jeg hadde problemer med pusten pga hosten fikk jeg Ventoline Diskus som han mente skulle hjelpe på pusten og løsne på slim i halsen/lungene. Syns ikke det hjalp noe særlig jeg da.. Jeg hverken røyker eller har astma..

Hadde bare trodd at det skulle hjulpet til nå.

Anonym poster: aa8aea8a4fba2bd6a551ec3860d7e25b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...