Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 hva ville dere forventet av en helt ny pedagogisk leder på din avdeling/ sone? Er det noe dere ville ønske at personen forandret på? evt tok tak i, som ikke er tatt tak i...? Når og evt hvordan hadde dere villet at endringen skulle skje?? Anonym poster: b262c8d2ef130e154a6f749763ff425f
Fomle84 Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Jeg synes det er viktig å ikke trå for fort fram med de store forandringene, og at du er åpen for innspill fra dine nye medarbeidere. Begynne i det små med andre ord. Men er du f.eks veldig glad og flink med musikk er det viktig å ta det i bruk kjapt : )
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Jeg ville ha forventet at hun ikke snudde opp-ned på alt med en gang, sånn bare for å sette spor etter seg. Jeg ville ha forventet at hun satte barna i sentrum, og tok hensyn til deres trygghet og tilhørighet før hun revolusjonerte hele avdelingen. Jeg ville ha forventet at hun gikk inn for å bli kjent med de andre voksne på avdelingen, og spilte på lag med dem, og tok hensyn til deres erfaringer og kjennskap til barna. Jeg ville ha forventet at hun tok litt initiativ til å bli kjent med foreldrene, for eksempel ved å holde et foreldremøte ganske kjapt etter at hun hadde startet opp. Der ville jeg ha forventet at hun presenterte seg selv, sa litt om bakgrunnen sin og sitt pedagogiske grunnsyn. Og noe om hva hun ville endre på, hvorfor og hvordan. Anonym poster: abcec5e57ff236575b5174137e987bca
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Jeg ville ha forventet at hun ikke snudde opp-ned på alt med en gang, sånn bare for å sette spor etter seg. Jeg ville ha forventet at hun satte barna i sentrum, og tok hensyn til deres trygghet og tilhørighet før hun revolusjonerte hele avdelingen. Jeg ville ha forventet at hun gikk inn for å bli kjent med de andre voksne på avdelingen, og spilte på lag med dem, og tok hensyn til deres erfaringer og kjennskap til barna. Jeg ville ha forventet at hun tok litt initiativ til å bli kjent med foreldrene, for eksempel ved å holde et foreldremøte ganske kjapt etter at hun hadde startet opp. Der ville jeg ha forventet at hun presenterte seg selv, sa litt om bakgrunnen sin og sitt pedagogiske grunnsyn. Og noe om hva hun ville endre på, hvorfor og hvordan. Anonym poster: abcec5e57ff236575b5174137e987bca foreldremøte altså? Hva om man tenker at man skal heller bygge videre på det som er, og kanskje synliggjøre det som allerede jobbes med... Jeg pressenterer meg selvfølgelig for alle foreldrene, og det har hengt et /henger et brev oppe om meg, min utdannelse osv... ellers er jeg veldig enig i det du sier men som sagt... tenker ingen store endringer, for jeg ser at det er mye bra, som fungerer godt! Og jeg er ikke helt nyutdannet heller, så har sett flere enn denne bhg.... HI takk for inspill ihvertfall Anonym poster: b262c8d2ef130e154a6f749763ff425f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 opp opp skriv gjerne d4eres erfaringer, og hvordan det føles å få en ny leder takk Anonym poster: b262c8d2ef130e154a6f749763ff425f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå