Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Jeg veier 77 kilo! og er 164 cm høy. Har lagt på meg fælt de siste åra. Trener i snitt 3 ganger i uken, så jeg er glad i å bevege meg. Saken er det at jeg spiser og spiser. bruker mat til det meste.. Har ikke motivasjon til å slanke meg, men merker jo at overvekten tærer på det meste. Kunne tenkt meg å ta av 7-10 kilo (i første omgang) Har merket at kiloene sitter fastere nå nå som jeg er blitt eldre.. Noen som er flinke til å sette opp en kostplan og evt. treningsplan for meg? Jeg er veeelig klar over hva som jeg bør spise og hva jeg bør spise mindre av. Men trenger et spark bak. Anonym poster: a35c4b7e700d52c0fd21c8f1c7e07012
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Ta en ting om gangen. Ikke gap over alt på en gang, for da er det nesten garantert at du ikke klarer det!! Bestem deg for at du kan spise alt, men bare sammen med noen. Altså, sjokolade kjeks, potetgull og annet spetakkel. Hvis du slutter med å spise det i smug, så ordner mye seg. Begynn med dette i en mnd (gjennomførbart tidsperspektiv) så blir det en vane tilslutt, og da kan du starte på neste utfordring som er å spise sunnere til middag f.eks.. Anonym poster: 257290bc18e4b3416d59465e4e64f091
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Takk for svar. Det blr litt smuspising dessverre. (men har en mann som også er overvektig og vi sitter i helgene og spiser dessverre) Ang sunnhetsgradene, så er maten vi spiser temmelig sund, men det er mengden og småspisen som legger seg på hofter. Anonym poster: a35c4b7e700d52c0fd21c8f1c7e07012
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 dytt Anonym poster: a35c4b7e700d52c0fd21c8f1c7e07012
verdens heldigste mamma Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Ta bilder av hverandre i bare undertøy. Forfra, bakfra og fra siden. Om du er overvektig, vil du lettere se det på bildet enn i speilet. Plasser bildene på kjøleskapet og matskapet, eller på innsiden av dørene til disse så ser du hvor galt det er hver gang du åpner for å finne noe å spise. Det funket for meg. Og fy, så paff jeg ble av å se hvor bred jeg var blitt over baken av bare de 6-7 ekstra kiloene! Det hadde jeg ikke lagt merke til. Ellers kan jeg ikke ha snop i huset, for da spiser jeg det. Har akkurat ryddet og kastet rester av alt søtt fra julen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå