Gå til innhold

Privat praksis- kan noen gi meg en oppdatering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tydeligvis gått glipp av en episode eller to for nå er Pete død og fru Texas skal ha trillinger? Noen som kan oppdatere meg litt her? Før jeg ser resten av episoden.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?! Er han død?! Jeg har 4 episoder på Get boksen jeg enda ikke har sett... Spoiler:-( hehe!

Skrevet

Uff, sorry! Regnet med folk hadde sett den i går.. :(

Skrevet

Pete fikk hjerteinfarkt på joggetur den dagen han skulle møte i retten da han var tiltalt for å ha drept en fyr (han var hjernedød, og Pete skrudde av maskinen etter mannens ønske i følge kjæresten, mens faren til han som døde ikke ville at Pete skulle gjøre det).

Texas skal ha trillinger ja, helt vanvittig... Kunne ha kjøpt om det var tvillinger liksom... Haha.

Skrevet

Første runde av sesong seks begynte på søndag. Pete døde av hjerteinfarkt under en joggetur og Charlotte oppdager at hun er gravid, noe hun ikke ønsker. Og ja, det er tre!

http://en.wikipedia.org/wiki/Private_Practice_(season_6)

Her ser du resten som skjedde denne episoden, men bare pass på så du ikke scroller for langt ned ;-)

Anonym poster: 2ac6e5c83473951b78523783763b7bb7

Skrevet

Takk takk! :)

Skrevet

Hun er gravid med trillinger ja, men føder den ene for tidlig (!?) og er derfor etterhvert gravid med tvillinger. Pete fikk hjerteinfarkt, Jake og addison er sammen, sam har fått seg ny dame og han psykologen jeg plutselig glemte navnet til har fått kreft... Det har startet ny lege på sykehuset som erstatning for Pete forresten.

Anonym poster: 7d9883a82cf0f41d0d0dcad5c61cc57e

Skrevet

Sheldon heter han ja...

Anonym poster: 7d9883a82cf0f41d0d0dcad5c61cc57e

Skrevet

Nå satte jeg på den første av de jeg ikke har sett.. Teite bliss må jo ha hoppet over en sesong minst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...