Gå til innhold

Gode serier jeg og mannen kan se?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker New Girl og Grey's Anatomy, han liker Top Gear og Stargate. Vanskelig å finne en mellomting. Har dere noen tips til hva vi kan se sammen? Komiserier eller spenningsserier, kanskje.

 

Jeg liker også Supernatural, The Walking Dead (han innrømmer det aldri, men han synes det er skummelt), The Big Bang Theory og Men at Work.

 

Anonym poster: 101f3f43fc9bf44e07d77d45fb429cf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dexter!

 

Anonym poster: 0fcc7d0d59b2bbc13517392c33df8612

Skrevet

Jeg vil og si Dexter, men vil og legge til Mad Men. Det er typiske par-serier.

 

Anonym poster: 80a30f134e1c3b72faf56675d5fa7e67

Skrevet

Criminal minds og homeland er poppis her

Skrevet

De fleste over her, pluss mange andre.

Et lite tips er å søke på serier i forumfeltet her. Tror nesten det har vært en ny tråd med samme spørsmål annenhver kveld i det siste.

 

Anonym poster: 902c64ce68ebf666fc98e08975bdd39f

Skrevet

Sopranos:) Den eneste serien vi begge har likt her!

 

Anonym poster: 63bc71823c617767773948509eef5919

Skrevet

Mannen fikk meg faktisk til å se(og like...) Battlestar Galactia. Vi ser Games of Thrones, True Blood, House og Bones. Vi har også sett Scrubs, Heros og Lost.

 

Jeg har nok ikke helt lik din smak, men høres ut som mennene våre liker noe av det samme.

 

Anonym poster: 2cb6f0fe41d8020e64139aa074598bd1

Skrevet

Dexter og Mad men ja !!! I tillegg Boardwalk empire !!

Skrevet

Dere må sjekke ut breaking bad, kjempebra serie!

Skrevet

Sanctuary (den er ferdig, men har Amanda Tapping (sg1) i hovedrollen), chuck, arrow (ny serie)

Skrevet

Dere må sjekke ut breaking bad, kjempebra serie!

 

Breaking Bad liker jeg IKKE.

 

Har noen av dere sett The Wire?

 

HI

 

Anonym poster: 101f3f43fc9bf44e07d77d45fb429cf2

Skrevet

Fringe

Sons of Anachy

 

Anonym poster: ef6c68719ef5510c996ef64933cc0ebc

Skrevet

The wire krever at man kan se noen episoder i slekten, hvis ikke er det lett å ramle av og miste interessen. Anbefaler The Newsroom og Studio 60!

Skrevet

En av oss har sett de fleste dere nevner. Tror jeg skal begynne å se Dexter alene.

 

Jeg tror vi kommer til å gå for The Wire, skal ha "maraton" i helgen. Litt kjærestekos må til :)

 

HI

 

Anonym poster: 101f3f43fc9bf44e07d77d45fb429cf2

Skrevet

Coupling (genial komiserie!)

Doctor Who (den nye serien)

Sherlock

Modern Family

 

 

Anonym poster: d72dffcff29257a1e32e5ac5777ac31d

Skrevet

Dere må sjekke ut breaking bad, kjempebra serie!

 

Breaking Bad liker jeg IKKE.

 

Har noen av dere sett The Wire?

 

HI

 

Anonym poster: 101f3f43fc9bf44e07d77d45fb429cf2

 

:o hvordan er det mulig? Den er jo så bra, hehe ;)

Men hva med Dexter? Også bra serie :)

Skrevet

Solsidan!

Klovn

Skrevet

Vi så et par sesonger sv Lost sammen, det samme med True Blood. Mad Men har vi sett fire sesonger av. Vi likte også The Wire i et par sesonger og det samme med Prison Break.

Skrevet

Californication!!

 

Anonym poster: 124b10d27328cf138295f5113b8cc209

Skrevet

Forbrytelsen og Homeland :) måååååååå sees!!

 

Anonym poster: d2476d368c7c6da42cb7407b8ed16f99

Skrevet

Suits kanskje?

Her ser vi nå amerikan horror story og er såvidt begynt på Sopranos :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...