Gå til innhold

Jenta mi på 15 mnd. har vært syk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har hatt den 4. barnesykdom. Hun er siden igår feberfri. Igår fikk hun sånn utslett på overkroppen. Jeg har hatt hun heime fra barnehagen siden forige uke fredag. Jeg er syk selv og sykemeldt ut denne uken.

Jenta mi har ikke feber men virker ikke i form. Veldig sutrete både igår og idag. Ingenting er bra nok. Drikk lite og spiser lite. Nå er jeg veldig i tvil om jeg skal sende henne i bhg i morgen eller om jeg skal ha henne heime. Hva hadde dere gjort? Om hun skal i bhg tar faren hennes henne dit kl 7. Veldig tidlig da.. Han skal på jobb tidlig..

Anonym poster: 8902a981d0c298cd26e4e855b1f25d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om hun ikke virker i form, skal du da virkelig ta henne med i barnehagen???

Du må da ha henne hjemme til hun er seg selv igjen! I barnehagen er det full fart dagen lang,IKKE akkurat det man har lyst til å være med på om man er slapp.

tenk deg selv i situasjonen, og du er jo hjemme likevel!

beklager, synes dette var et helt tullete spørsmål, spesielt når du ser at hun ikke er i form selv!

Anonym poster: 8fe737fac40416fbdaa3a59203017796

Skrevet

Hun virker ikke syk!! Når jeg mener hun ikke virker i form så mener jeg det fordi hun virker veldig sutrete siden igår. Kan jo hende at hun treng i barnehagen. Noen barn treng det og blir umulige når dem er for lenge hjemme og det e kjedelig med bare mor og far..

Hadde hun virket syk hadde jeg selvfølgelig ikke tenkt tanken å sende henne i bhg!! Hi

Anonym poster: 8902a981d0c298cd26e4e855b1f25d99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...