Gå til innhold

flere her med nyfødte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er medlem på mammanett, men det er så stille der. lurer bare på hvordan andre med nyfødte har det? hvordan ser dagen ut? og ikke minst natta ;)

Anonym poster: 0e9c02e819b456a098282c32b431839b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter er snart 3 mnd så er vel ikke så mye nyfødt lengre, men hun har jo nettopp vært det, hehe :) Jeg synes det er helt fantastisk. Tror jeg har fått verdens snilleste datter. Gråter selvfølgelig hvis hun er sulten, gnåler litt hvis hun er trett eller vondt i magen - men ellers blid som en sol. Har mange rundt meg som ofte kommer innom, og vi er ofte på besøk. Vil jo at alle skal få se den lille prinsessa mi før hun plutselig er tenåring ;) Hun har sovet 12 timer i strekk om natta fra hun var 7 uker, så jeg skal ikke klage! Hvordan er det for deg? :)

Anonym poster: e8f61578566da7168d841aef348cb4c4

Skrevet

Min er snart en mnd gammel, fremdeles på sykehuset. ganske like dager mn dt går rette veien :) har startet øve på å ta mat selv!

Skrevet

vi har det helt supert :) min sover også mye! er 6 uker hun, men vi ligger fra 12 til 12, har ikke vært så uthvilt på årevis jeg. samsover og ammer i senga. hun sover mellom 3 og 5 timer omgangen på natta. har en gutt som går i bhg men pappan tar han om morgenen å leverer i bhg på vei til jobb. ellers så ammer jeg og gjør husarbeid og koser med vesla.

en mnd på sykehus er nok tøft.. bra det går rette vegen for dere da cecilies mamma :)

hi

Skrevet

Frøkna her er 7 uker idag, sliter litt med magevondt så ikke fått så mye nattesøvn, men vet jo at det går seg til, bare litt slitsomt når det står på. Har ikke helt kommet igang med trilling og det å være sosial, men nå har det jo vært julefeiring, vi har hatt besøk av familie mm. Har også ei datter på 20 måneder så det er liv i huset kan man si. Hun går i barnehage da, så bare meg og mini hjemme på dagtid.

Koselig med baby i hus om enn litt slitsomt, ikke så lenge siden sist men utrolig hvor fort man glemmer. Lengter litt til vår og mer lys samtidig som jeg vet hvor viktig det er å nyte hver dag! :)

Skrevet

1 uke gammel idag. Sover som en stein mellom amming på dagen, men er mer krevende på natta. Døgnet er litt snudd på hodet og jeg prøvee å sove npr hun sover. Har bare vært hjemme i fem dager, så foreløpig har vi holdt oss hjemme og blitt kjent, mens mannen handler og leverer og henter storebror i bhg (bortsett fra i går hvor jeg hentet i bhg med vesla med)

Koselig men slitsomt og jeg er ikke 100% enda pga keisersnitt

Skrevet

Jenta mi er 2 mnd i dag :)

Sover natta gjennom, med unntak av en mating.

Ellers bare sover eller sitter i vippestol på dagen. SNILL baby, og lite hyl og mas. Jeg bare slapper av, kjeder meg, og koser eg

Skrevet

Frøkna her er 7 uker idag, sliter litt med magevondt så ikke fått så mye nattesøvn, men vet jo at det går seg til, bare litt slitsomt når det står på. Har ikke helt kommet igang med trilling og det å være sosial, men nå har det jo vært julefeiring, vi har hatt besøk av familie mm. Har også ei datter på 20 måneder så det er liv i huset kan man si. Hun går i barnehage da, så bare meg og mini hjemme på dagtid.

Koselig med baby i hus om enn litt slitsomt, ikke så lenge siden sist men utrolig hvor fort man glemmer. Lengter litt til vår og mer lys samtidig som jeg vet hvor viktig det er å nyte hver dag! :)

vi triller heller ikke mye, er så kaldt.. har vært på kjøpesenter ett par ganger bare. har kjøpt mei tai, så jeg bruker den mye. har hun magevondt pga luft eller..

hi

Skrevet

Virker som det er luft ja, hun er flaskebaby da jeg ikke får til amming pga brystreduksjon så da er vel magen litt mer ømfiendtlig til mating. Er mest på kveld og nattestid, merkelig det der. Hun er også mer fysisk aktiv og "kavete" enn storesøster, armer og bein går og mye knirking/ lyd innimellom. Er koselig med baby, men må innrømme at det blir godt å kommer over de første 3 månedene som jeg synes er ganske utfordrende.

Skrevet

Virker som det er luft ja, hun er flaskebaby da jeg ikke får til amming pga brystreduksjon så da er vel magen litt mer ømfiendtlig til mating. Er mest på kveld og nattestid, merkelig det der. Hun er også mer fysisk aktiv og "kavete" enn storesøster, armer og bein går og mye knirking/ lyd innimellom. Er koselig med baby, men må innrømme at det blir godt å kommer over de første 3 månedene som jeg synes er ganske utfordrende.

Åå, så dumt du ikke fikk til ammingen :( Jeg har tatt samme operasjon som deg og var superspent, men her har det gått over all forventning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...