Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos tannlegen og har fått bedøvelse for første gang, ett stikk i overkjeven. Nå er halve ansiktet mitt numment og prikker, det er ekkelt å svelge og det kjennes igrunn ganske vemmelig ut. Litt trangt i halsen liksom... Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig og det går over

 

Anonym poster: 67f3ff2327d3f5132fe21a4c735abbef

Skrevet

Det er vanlig og det går over

 

Anonym poster: 67f3ff2327d3f5132fe21a4c735abbef

 

Takk :) Men fy søren så ekkelt det er! :S

Skrevet

Det er veldig ekkelt. Kjennes ut som om man nesten har fått slag i halve ansiktet. På den positive siden: Du sikler ikke. Det har jeg gjort :D

 

Anonym poster: 67f3ff2327d3f5132fe21a4c735abbef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...