L-8 Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Har vært hos tannlegen og har fått bedøvelse for første gang, ett stikk i overkjeven. Nå er halve ansiktet mitt numment og prikker, det er ekkelt å svelge og det kjennes igrunn ganske vemmelig ut. Litt trangt i halsen liksom... Er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Det er vanlig og det går over Anonym poster: 67f3ff2327d3f5132fe21a4c735abbef
L-8 Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2013 Det er vanlig og det går over Anonym poster: 67f3ff2327d3f5132fe21a4c735abbef Takk Men fy søren så ekkelt det er! :S
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Det er veldig ekkelt. Kjennes ut som om man nesten har fått slag i halve ansiktet. På den positive siden: Du sikler ikke. Det har jeg gjort Anonym poster: 67f3ff2327d3f5132fe21a4c735abbef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå