Gå til innhold

Kunne du ha ammet foran din lesbiske venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du?

Anonym poster: 124b70c8dbfb997360ffd684f08da712

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, ja

Ammer du foran menn? Tror du at alle menn eller alle lesbiske går av skaftet ved synet av en melkesprent puppp bak en baby?

Anonym poster: 1c6fd66278009f7d8674076a5f60e6bc

Skrevet

Hehe,ja,hvorfor ikke?hvis man ikke kan det så kan man vel

ikke gjøre det foran hetero menn heller.

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Her må jeg si meg enig med de over! Selvfølgelig ville jeg ammet foran min lesbiske venninne, og ikke vært redd for det.

Skrevet

Ja. Er du redd din lesbiske venninne eller?

Skrevet

Må si meg enig med de andre her. Jeg har heller ikke behov for å flashe puppene for å gi babyen mat.

Skrevet

Så klart jeg kan gjøre det, har flere i nær omgangskrets så hadde blitt rart å plutselig skulle bli beskjeden for puppene mine nå!

Skrevet

Hjelpes, før et spørsmål..

Anonym poster: 2e4addf5dc2667934b7aba8018d99047

Skrevet

Kunne du?

Anonym poster: 124b70c8dbfb997360ffd684f08da712

Selvsagt. Ammer forran mannens kompiser også...

Anonym poster: 8dfb659ec14039aaeb34709ccf12049c

Skrevet

Det gjør jeg stadig vekk...Min beste venninne er skeiv. Har ikke noe problem med det!!

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg ammer foran de som måtte befinne seg i nærheten når gullklumpen er sulten.

Men jeg bruker jo vett når jeg er ute blant folk da, det går an å trekke seg litt tilbake.

Skrevet

Hvorfor skulle jeg ikke kunne det?

Jeg ammer når ungen vil ha mat, jeg, uavhengig av hvem som befinner seg der.

Skrevet

Ja så klart det. Akkurat som jeg kunne ammet foran svigerfar, sjefen og mannens kompiser.

Jeg skjønner ikke det homofil/lesbisk greiene jeg.... Bare fordi man er homoseksuell så betyr vel ikke det at man tenner på absolutt alle av samme kjønn?

Skrevet

Eh ja... Hva er problemet?

Anonym poster: 6ce434efd7863d68d1ec54a4d62719cf

Skrevet

I badebasseng osv kan du ikke vite hvem er lesbisk eller ikke. Du kan ikke vite om person som kroppsvisiterer deg på flyplassen liker menn eller kvinner. Du kan heller ikke vite om din lege som du skrever i gynekologstolen for, er lesbisk eller heterofil. Så jeg forstår overhode ikke problemstillingen her. Bare det at man er lesbisk betyr da ikke at man begynner å klå på alle kvinner man ser.

Anonym poster: 9f84b0bbb7ac862ece3b036d80c23226

Skrevet

Tror du hun har så sykt lyst på deg at hun ikke klarer å styre seg når hun ser puppen din?

Anonym poster: 071664bdc24a6d923b2a6eb28656ab4a

Skrevet

Såklart, ammer jo foran menn. Ammer aldri med hele puppen ute heller. Men tror ikke hele verden prøver å se når man ammer, folk snur seg heller bort.

Anonym poster: e127ad4583504bed6b07b474a36ed6e0

Skrevet

jeg har fine pupper altså... Men ikke såååå fine at alle lesbiske rundt hopper på meg og begynner å jukke på meg så snart jeg tar frem daiene :P

Skrevet

Nei absolutt ikke!

Mine melkesprengte, enorme pupper med store mørke brystvorter og tydelige blodårer er så sexy at jeg ikke kan flashe meg for noen. Gifte menn, kåte 18 åringer, traktorlesber og racerbillesber står alle i kø i håp om et lite glimt av herlighetene;-)

Anonym poster: 692a01721d43ee2eb80ef1abefafc254

Skrevet

For en absurd problemstilling.

Ja, det kunne jeg og har gjort mange ganger. Vært i svømmehallen med lesbiske venner har jeg jammen også.

Anonym poster: 7da52347db1dab80f20c4e11c6c46470

Skrevet

Hvorfor skulle jeg ikke kunne det? Hun styrter vel ikke frem for å suge på den andre puppen, hvis det er det du er redd for.

Ha ha! Syntes jeg ser det! :P
Skrevet

Ja,ser ikke helt problemet

Skrevet

Nei, minstebarnet mitt er 6,5 år, så det ville sett veldig spesielt ut:-)

Om jeg hadde hatt baby hadde jeg ikke hatt problemer med det selvsagt.

Skrevet

Hæ? Er ikke amming en invitasjon til litt puppekos?? Jeg er lesbisk, og det begynner å demre for meg hvorfor alle venninnene min blir så sure når jeg begynner å klå midt i matingen... Er ikke lett å styre seg, må dere tro!

Anonym poster: ff39ca24762f50a6739de9c050e47ae1

Anonym poster: ff39ca24762f50a6739de9c050e47ae1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...