Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Og selvsagt kom jeg hjem også med ting som IKKE var på salg, men hei, jeg prøvde. Nå har jeg fine grønne genser og fine oransje genser og fine svarte genser (to av dem var på salg, det får holde) og det aller fineste skjørtet, og så seks singlet-topper fra Vivikes. Samt artdeco-aktig smykke (pur juggel) til en femtilapp. Alt innhentet på lynturer innom klesbutikkene når jeg uansett var innom div senter for å ordne nødvendigheter. Ah, jeg er så stailisj! Kom og se, jeg burde ta inngangsbillett, så lekker blir jeg!
Gjest Ziva Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Er på jakt etter skidress (langrenn) men til nå har jeg ikke funnet en enda. Ser ikke helt poenget med å betale 1500.- for noe som garantert bare blir luftet 2 ganger i året.
Gjest -Truseløs- Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Jeg var på salget og kjøpte en pc til full pris!
Gjest Siklerotte Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har selvsagt vært rundt det, men jeg orker ikke å lete i rotehauger for å se om jeg kanskje finner noe brukbart blant alle de stygge plaggene som er rotet frem fra lageret. Det er så mye bedre når ting henger pent og ryddig og ber om å bli kjøpt. I morgen venter NYC-salget, så det kan fort hende at jeg endrer mening når eneste mål med reisen er å kjøpe, spise og drikke - da orker jeg nok å lete, for da er jeg alltid desperat etter å kjøpe og finne alt jeg har sett for meg i hodet. Det var tross alt på salg i sommer (på en tilsvarende reise) at jeg fant en av mine favorittkjoler.
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Salg trenger jo ikke være kaos - jeg orker ikke kaossalgene, går heller i mindre butikker der selv salgsvarene er noenlunde ryddig presentert. Men salg i NYC høres ut som et kult foretak, Siklis. Forresten glemte jeg at jeg også kjøpte en bluse, faktisk. Endret 9. januar 2013 av sug lut
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Har ikke vært noe sted rent fysisk, men greide å nesten tømme kontoen på diverse nettbutikker her forleden..
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Har ikke vært noe sted rent fysisk, men greide å nesten tømme kontoen på diverse nettbutikker her forleden.. Jeg nettshopper så lite at det ikke slo meg som en mulig salgsgreie, hva har du kjøpt? Og hvor?
prekæs Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Har vært på salg men har ikke funnet det jeg skulle ha på salg enda. (Didrikssonparkas). Har funnet bukse og bluse på indiska og fuktighetskrem fra dr Brandt på Strawberrynet. Sistnevnte virkelig å anbefale.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har vært på salg, men (som vanlig!) ble det kun klær og sko til ungene. Finner aldri noe til meg selv.
ms.Pond Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Hmm, jeg har heldigvis ikke hatt tid til å dra på salg. Den dagen jeg hadde satt av til det ble istedet fem timer overtid. Så jeg kan vel trygt si at det er første gangen jeg har tjent penger når jeg har planlagt shopping.
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Er på jakt etter skidress (langrenn) men til nå har jeg ikke funnet en enda. Ser ikke helt poenget med å betale 1500.- for noe som garantert bare blir luftet 2 ganger i året. Går du på ski to ganger i året bare? Eller snakker vi kondomdress, og i så fall, hvorfor?
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har vært på salg, men (som vanlig!) ble det kun klær og sko til ungene. Finner aldri noe til meg selv. Jeg kjøpte også til ungene, men jeg er også supremt ego og glad i klær...
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2013 #13 Skrevet 9. januar 2013 Har vært på salg men har ikke funnet det jeg skulle ha på salg enda. (Didrikssonparkas). Har funnet bukse og bluse på indiska og fuktighetskrem fra dr Brandt på Strawberrynet. Sistnevnte virkelig å anbefale. Kanskje teste... det er sånn kosmetikkside, ikke sant? Trenger I.D.-pudder og børste.
Gjest Ziva Skrevet 9. januar 2013 #14 Skrevet 9. januar 2013 Er på jakt etter skidress (langrenn) men til nå har jeg ikke funnet en enda. Ser ikke helt poenget med å betale 1500.- for noe som garantert bare blir luftet 2 ganger i året. Går du på ski to ganger i året bare? Eller snakker vi kondomdress, og i så fall, hvorfor? Haha, den dagen jeg presser kroppen inn i en kondomdress ja da er jeg dritings. Nei er på jakt etter en helt vanlig turdress ala type savalen (Bjørn Dæhlie). Blir bare skigåing når vi er på Beito. Synes det er så ubekvemt å gå på ski i boblebukse. Blir en tur på XXL i morgen for å ta en titt.
prekæs Skrevet 9. januar 2013 #15 Skrevet 9. januar 2013 Har vært på salg men har ikke funnet det jeg skulle ha på salg enda. (Didrikssonparkas). Har funnet bukse og bluse på indiska og fuktighetskrem fra dr Brandt på Strawberrynet. Sistnevnte virkelig å anbefale. Kanskje teste... det er sånn kosmetikkside, ikke sant? Trenger I.D.-pudder og børste. Kosmetikkside ja. En av kremene jeg pleier å kjøpe koster 1010,- i sverige.(Finnes ikke i norge lenger og hadde vel aldri kjøpt krem til 1000 lappen heller) På strawberrynet koster den 354,-. Og ikke nok med det. Handler man for over 200,- slik at varen må betales toll for, refunderes tollen ved å skanne kvittering å sende den på mail til straw.net. Pengene betales til kortkontoen i løpet av få dager. Masse merkevarer:)
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2013 #16 Skrevet 9. januar 2013 Har vært på salg men har ikke funnet det jeg skulle ha på salg enda. (Didrikssonparkas). Har funnet bukse og bluse på indiska og fuktighetskrem fra dr Brandt på Strawberrynet. Sistnevnte virkelig å anbefale. Kanskje teste... det er sånn kosmetikkside, ikke sant? Trenger I.D.-pudder og børste. Kosmetikkside ja. En av kremene jeg pleier å kjøpe koster 1010,- i sverige.(Finnes ikke i norge lenger og hadde vel aldri kjøpt krem til 1000 lappen heller) På strawberrynet koster den 354,-. Og ikke nok med det. Handler man for over 200,- slik at varen må betales toll for, refunderes tollen ved å skanne kvittering å sende den på mail til straw.net. Pengene betales til kortkontoen i løpet av få dager. Masse merkevarer:) Og du bruker bare kredittkort helt enkelt?
prekæs Skrevet 9. januar 2013 #17 Skrevet 9. januar 2013 Har vært på salg men har ikke funnet det jeg skulle ha på salg enda. (Didrikssonparkas). Har funnet bukse og bluse på indiska og fuktighetskrem fra dr Brandt på Strawberrynet. Sistnevnte virkelig å anbefale. Kanskje teste... det er sånn kosmetikkside, ikke sant? Trenger I.D.-pudder og børste. Kosmetikkside ja. En av kremene jeg pleier å kjøpe koster 1010,- i sverige.(Finnes ikke i norge lenger og hadde vel aldri kjøpt krem til 1000 lappen heller) På strawberrynet koster den 354,-. Og ikke nok med det. Handler man for over 200,- slik at varen må betales toll for, refunderes tollen ved å skanne kvittering å sende den på mail til straw.net. Pengene betales til kortkontoen i løpet av få dager. Masse merkevarer:) Og du bruker bare kredittkort helt enkelt? Bare kredittkort. Er det fra "bare minerals" i.d. pudderet kommer fra så finnes det merke der i hvertfall.
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2013 #18 Skrevet 9. januar 2013 Har vært på salg men har ikke funnet det jeg skulle ha på salg enda. (Didrikssonparkas). Har funnet bukse og bluse på indiska og fuktighetskrem fra dr Brandt på Strawberrynet. Sistnevnte virkelig å anbefale. Kanskje teste... det er sånn kosmetikkside, ikke sant? Trenger I.D.-pudder og børste. Kosmetikkside ja. En av kremene jeg pleier å kjøpe koster 1010,- i sverige.(Finnes ikke i norge lenger og hadde vel aldri kjøpt krem til 1000 lappen heller) På strawberrynet koster den 354,-. Og ikke nok med det. Handler man for over 200,- slik at varen må betales toll for, refunderes tollen ved å skanne kvittering å sende den på mail til straw.net. Pengene betales til kortkontoen i løpet av få dager. Masse merkevarer:) Og du bruker bare kredittkort helt enkelt? Bare kredittkort. Er det fra "bare minerals" i.d. pudderet kommer fra så finnes det merke der i hvertfall. Jepp. Har nemlig i min store visdom parkert all sminke på jobben, siden jeg ikke gidder sminke meg hjemme, men så hendte det seg slik at jeg noen ganger faktisk - kryss i taket - skulle se menneskelig ut uten at det var i jobbsammenheng, og selv om det hjalp å raide ungens sminkepung (meget velutstyrt til å være barneskoleunge, siden hun har fått alle mine feilkjøp og velter seg i alt fra Lancome og nedover, så det er fancy ansiktsmaling her i gården) og jeg fant en halvtørr mascara i skapet mitt, men den hjap lite mot den høyst ukledelige stress-eksemen ... Bare Minerals er genialt, ikke bare dekker men gjør det aktivt bedre.
prekæs Skrevet 9. januar 2013 #19 Skrevet 9. januar 2013 Har vært på salg men har ikke funnet det jeg skulle ha på salg enda. (Didrikssonparkas). Har funnet bukse og bluse på indiska og fuktighetskrem fra dr Brandt på Strawberrynet. Sistnevnte virkelig å anbefale. Kanskje teste... det er sånn kosmetikkside, ikke sant? Trenger I.D.-pudder og børste. Kosmetikkside ja. En av kremene jeg pleier å kjøpe koster 1010,- i sverige.(Finnes ikke i norge lenger og hadde vel aldri kjøpt krem til 1000 lappen heller) På strawberrynet koster den 354,-. Og ikke nok med det. Handler man for over 200,- slik at varen må betales toll for, refunderes tollen ved å skanne kvittering å sende den på mail til straw.net. Pengene betales til kortkontoen i løpet av få dager. Masse merkevarer:) Og du bruker bare kredittkort helt enkelt? Bare kredittkort. Er det fra "bare minerals" i.d. pudderet kommer fra så finnes det merke der i hvertfall. Jepp. Har nemlig i min store visdom parkert all sminke på jobben, siden jeg ikke gidder sminke meg hjemme, men så hendte det seg slik at jeg noen ganger faktisk - kryss i taket - skulle se menneskelig ut uten at det var i jobbsammenheng, og selv om det hjalp å raide ungens sminkepung (meget velutstyrt til å være barneskoleunge, siden hun har fått alle mine feilkjøp og velter seg i alt fra Lancome og nedover, så det er fancy ansiktsmaling her i gården) og jeg fant en halvtørr mascara i skapet mitt, men den hjap lite mot den høyst ukledelige stress-eksemen ... Bare Minerals er genialt, ikke bare dekker men gjør det aktivt bedre. Er fullstendig uvitende når det gjelder i.d. Er i ferd med å gå tom for farget dagkrem og har sett det pudderet skrytt opp i skyene. Mulig dumt spørsmål, men kan i.d være ett alternativ?
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2013 #20 Skrevet 9. januar 2013 Jeg er feil person å spørre sikkert, siden jeg aldri har fått til farget dagkrem uten å føle som jeg er innesperret i kremen. Men for meg funker det dødsbra med i.d., ser ikke sminka ut, bare som om jeg har perfekt hud uten lyte og ikke minst uten stresseksemn, røde flekker og sånt.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 9. januar 2013 #21 Skrevet 9. januar 2013 Tja var på butikk kjøpte ikke noe på salg, men byttet inn bestikk for 3600 kr brukte gavekortene og har snart komplett servise i tilleg til komplett bestikk. Butikken må bare få det inn først.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 9. januar 2013 #22 Skrevet 9. januar 2013 Jepp! Skulle egt bare te frisøren, så hadde nabobutikken ombyggingssalg. Skikkelige jeans te kr 100!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #23 Skrevet 10. januar 2013 Har ikke vært noe sted rent fysisk, men greide å nesten tømme kontoen på diverse nettbutikker her forleden.. Jeg nettshopper så lite at det ikke slo meg som en mulig salgsgreie, hva har du kjøpt? Og hvor? Hm, tja, kjøpte babycall, ammepute og diverse til lillemannen som snart dukker opp, og så selvsagt litt diverse til meg selv. Kjoler, smykker og solbriller og sko (som jeg allerede har nærmere 100 par av allerede, men pytt). HM, Ellos, Lille Vinkel Sko og Nelly er "mine" sider.
Anne-B. Skrevet 10. januar 2013 #24 Skrevet 10. januar 2013 Bare på internet, bestilte fra Gudrun. "Å har du en fargesterk pakke å se fram til!" stod det. Jeg hadde bare bestilt grått.
ms.Pond Skrevet 10. januar 2013 #25 Skrevet 10. januar 2013 Huff, jeg fant visst strawberrynet jeg også... Da jeg leste ordene i.d. bare minerals måtte jeg bare sjekke ut, og jammen meg - manna for såre øyne (bokstavelig talt)! Dette ble sårt for lommeboka gitt, men tross alt, snytbillig, på et vis. Ah, kvinnelig logikk. Uslåelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå