Gå til innhold

bryllup og gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere gjort med bryllup om dere var gravid, eller med en nyfødt? Ta bryllupet ifm dåpen f.eks? Eller vente på drømmebryllupet noen mnd.

Familien forventer nok stor fest. Men jeg syns det fort blir myye penger å bruke på en fest. Men man er jo kanskje ikke så fresh 3-4 mnd etter fødsel?

Anonym poster: 52e34e97db1a09c0ddbcef18bcf8b9bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde venta, men det kommer jo litt an på hva slags forventninger du har til bryllupet. Vi hadde et stort bryllup som krevde mye planlegging (og til tider hardt arbeid) og jeg kunne ikke tenkt meg å ha vært gravid eller hatt en liten nyfødt å ta vare på akkurat der og da.

Skrevet

Vi gifta oss 6 mnd etter at førstemann ble født, det gikk fint. Men 3-4 mnd er kanskje litt tidlig.

Anonym poster: 407a21708565366daa54f01aae52b064

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å begynt å prøve på nr 2 nå. Det er vel en dårlig grunn å vente prøvingen pga bryllup? har ikke funnet dato enda.

HI

Anonym poster: 52e34e97db1a09c0ddbcef18bcf8b9bc

Skrevet

Det må du jo avgjøre selv. Hvis dere prøver og setter dato må dere være villig til å ha litt andre forventinger til bryllupet. Eller vente med å bestemme dato hvis mulig, kanskje spiren sitter snart og dere man regne frem til når dere synes det er greit med bryllup.

Anonym poster: 407a21708565366daa54f01aae52b064

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Tror jeg ville hatt en liten diskret vielse nå også.

Heller tatt en solid bryllupsfet på ti års dagen. Hvis det står mellom prøving og bryllup.

Nygift og liker bryllup kjempegodt, men ville prioritert å få ny baby framfor bryllup og ville ikke orket alt styret med et stort bryllup slik det jeg hadde vis jeg var gravid.

Skrevet

Ville ikke hatt nyfødt, iallefall, men gravid er ikke noe problem.

Jeg var rundt 4 mnd på vei når vi giftet oss i fjor, null problem det. Vi hadde et lite og intimt bryllup med nærmeste familie til stede og selskap i hagen.

Men nå føler ikke jeg behov for noe storfest, og ikke trenger jeg drikke alkohol for å ha det moro heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...