Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Julen er pakket ut, og huset står igjen tomt og trist... Ønsker å livne det til igjen med noen planter/blomster, men finner liksom aldri noen jeg liker på de "vanlige" stedene. Synes mange blir så "bestemoraktige". Jeg liker orkideer, men har lyst til å finne noe annet i tillegg. Noen med forslag? Anonym poster: 09314264f36d9a253497dc9a0eab5a8c
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har fredsliljer i alle størrelser her. De er enkle å stelle, trenger bare litt vann innimellom, og skal visst være bra for innelufta også
Major HotLips Houlihan Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Hortensiaer er kjempefine hvis du vil ha en med blomst på
Bananahammock Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har fredsliljer i alle størrelser her. De er enkle å stelle, trenger bare litt vann innimellom, og skal visst være bra for innelufta også Enig med deg! Og mine holder på å dø hele tiden, så de får fine hvite blomster
løvebrøl Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Bukett med tulipaner. Mange gode tilbud på de nå. Sånne eføy? I rund krans eller hjerte hvis du skjønner hva jeg mener. Hvite azelia(usikker på stavemåte) er nydelige. Og hortensia
what a drittkjerring Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Vi har alltid roser. I alle mulige farger. Nå har vi lys orange på kjøkkenet og rød i stua. Billig kan det også være, jeg rasker ofte med meg en bukett eller tre når jeg er på ICA. Orkideer har vi også. Men det har jo alle
TPK Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Bukett eller potteplante du er på jakt etter? Jeg har en del fredsliljer og hawaiirose. Og mange orkideer. I bukett liker jeg best tulipan.
Caprica Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Jeg også har fredsliljer. Eneste jeg ikke klarer å kverke.. Har ikke spes grønne fingre for å si det slik. Når lilja henger ned hodet er det på tide med vanning. Ellers trenger de lite stell og er kjempefine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå