*SommerFrisk* Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 JEg etterlyste for en ukes tid siden noen slankepartnere. Jeg fikk noen med meg på laget, og tenkte at det er lettere og følge opp, dersom vi har ett samlingssted hvor vi ikke må lete oss frem i forskjellige forum. Siden har status som åpen slik at dere kan legge dere til, men når antall medlemmer har lagt seg til, vil jeg gjøre den om til "hemmelig". Slik slipper vi stalkere. Håper så mange som mulig vil være med? =) Det kommer sikkert til å bli gøy! Søk opp Slankekrig 2013 på facebook
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Tips, gjør den hemmelig nå og be folk sende deg pm med navn eller gi folk ditt navn på pm, så søker slankerne deg opp på fb og du kan legge de til i gruppen. Nå kan sikkert alle se alt i gruppen, ditt fulle navn feks, og alle som legger seg til etterhvert. Anonym poster: e06f1d1bc3249cbac80410fadf2071e3
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Tror folk her inne har svært dårlige erfaringer med Faceboook-grupper som inneholder DIB-folk Anonym poster: 7f12ab07fb1a1ebd79b48391004ffddf
*SommerFrisk* Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2013 mange dårlige erfaringer, ja. Men vi burde være voksne nok til å kunne forsøke å klare noe sammen. tenker jeg. Skal få gjort den hemmelig. Satt og tenkte på det. finner dere siden dersom dere søker? NB! : som oppfordret til, ber jeg de som vil være med, om å sende meg pm med navn, så kan jeg legge dere til gruppen! Hadde vært gøy med felles veiedager, tips til godt kosthold osv. Vi har vel alle litt vi kan lære av hverandre
*SommerFrisk* Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2013 Nå er siden hemmelig. så ingen andre enn medlemmer kan finne gruppen, eller se hvem som er medlem
*SommerFrisk* Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2013 Etter litt knoting så har jeg funnet en måte å ordne med å legge til personer til gruppen Dersom du ønsker å være med så send en melding på pm her. Du får navnet mitt, søker meg opp og sender en melding til meg i innboksen. Slik får jeg lagt deg til vi er 3 stk til nå, like bra om vi er tre eller fler
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Er det noen andre som skal ned mye der? Anonym poster: 66afc0b7b862ffc2db0e5677c1466dac
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Jeg skal ned 15-20 kg, får jeg prøve meg i gruppa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå