Gå til innhold

Noen her med barn som har hatt svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle litt om forløpet? Hvor gammelt var barnet? Vet man kan Google, har lest mye der. Ute etter erfaringer.

Anonym poster: e4ed7c4f92bf76a1dc4eae0a7e830db3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet (endret)

Vi hadde det nok i 2009, men fikk det ikke påvist da vi etter konsultasjon med legen ikke tok prøver.

Vi har ihvertfall aldri vært så syke noen av oss, hverken før eller siden. Det værste var pusten og at barna hadde mye væske i lungene. Minsten var bare noen måneder gammel.

Jeg husker faktisk ikke så mye fra hvordan det utviklet seg, var såpass syk selv.

Endret av Førstemann
Skrevet

Vi hadde det nok i 2009, men fikk det ikke påvist da vi etter konsultasjon med legen ikke tok prøver.

Vi har ihvertfall aldri vært så syke noen av oss, hverken før eller siden. Det værste var pusten og at barna hadde mye væske i lungene. Minsten var bare noen måneder gammel.

Jeg husker faktisk ikke så mye fra hvordan det utviklet seg, var såpass syk selv.

Så skummelt! Jeg er ikke hysterisk, men med en gutt som er syk med høy feber begynte jeg å tenke på det. Får jo bare følge anbefalingene.

Skrevet

Så skummelt! Jeg er ikke hysterisk, men med en gutt som er syk med høy feber begynte jeg å tenke på det. Får jo bare følge anbefalingene.

Jeg er HI forresten.

Skrevet

Hun hadde det rett før jul. Hun er 2 år.

Begynte med hoste, feber og vondt i magen. Så ble hosten så ille at hun kastet opp flere ganger og da dro vi til legevakta. Legevakta tok endel prøver som ble sendt til UNN i Tromsø og vi dro hjem med en flaske hostesaft.

Hun hadde nedsatt almenntilstand, vondt i halsen og spiste ikke på nesten 2 uker. Men hun var ikke så syk og dårlig at jeg vurderte lege igjen, vi ventet på svar på prøvene, eller at jeg ble alvorlig bekymret. Trodde det var en kraftig forkjølelse eller kanskje vanlig influensa.

Fikk svar på prøvene på 3.juledag (da var hun nesten frisk igjen etter å ha vært syk siden midten av desember). Det var svineinfluensa hun hadde hatt.

Anonym poster: c7aa407342328f85984b75ddb7984e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...