Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Gutten min på 5 år sa han hadde vondt i magen i dag tidlig. Så kastet han opp. Ingen tegn til diare, tvert i mot helt normalt det som har kommet ut der.... Nå, 3 timer etter han kastet opp, virker han helt frisk og fin. Har skikkelig matlyst, spiser godt og er glad. Ingenting å si på allmenntilstanden. Dette har vi opplevd før, at han kun har kastet opp 1 gang og er så frisk igjen. Hvis dette fortsetter vurderer jeg barnehagen i morgen, da har det gått 24 timer siden siste (og eneste) oppkast. Barnehagen har ikke 48 timers regel. Hva synes dere? Anonym poster: f92d77625e00ea22c88978a4d81e71c3
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Dytt Anonym poster: f68ac639776fe58b7d56c347db08d494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå