Gå til innhold

Omgangssyke "light"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 5 år sa han hadde vondt i magen i dag tidlig. Så kastet han opp. Ingen tegn til diare, tvert i mot helt normalt det som har kommet ut der....

 

Nå, 3 timer etter han kastet opp, virker han helt frisk og fin. Har skikkelig matlyst, spiser godt og er glad. Ingenting å si på allmenntilstanden.

 

Dette har vi opplevd før, at han kun har kastet opp 1 gang og er så frisk igjen.

 

Hvis dette fortsetter vurderer jeg barnehagen i morgen, da har det gått 24 timer siden siste (og eneste) oppkast. Barnehagen har ikke 48 timers regel.

 

Hva synes dere?

 

Anonym poster: f92d77625e00ea22c88978a4d81e71c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonym poster: f68ac639776fe58b7d56c347db08d494

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...