Mamma4livet Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Kan dere være så snill å skrive HI på slutten av hver kommentar dere poster? Med alle anonyme så er det så slitsomt å måtte lese anonymkoden for å vite hvem som er trådstarter. Mange er allerede flinke til dette, men ikke alle.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Enig - jeg dytter! Anonym poster: c9cb7c63ccd0c9d98e9d46b4df412f9e
TPK Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Og vær så snille og skriv hva det gjelder i overskriften! Er så lei av overskrifter som HJELP! Et lite spørsmål... Kan det være...? Hva med navnet... Hva er dette? and the list goes on....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 På tide å finne deg en annen hobby, alt er liksom feil her..? Anonym poster: bdddd67de17b14402028ee618702296f
Gjest meg mamma? Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Og vær så snill og la vær og ødelegge for andre ved skrive f.eks Jens August dør i overskriften. Skriv spoilers og hvilken serie det gjelder og la avsløringene være til de ønsker å se dem.
Nissefisen Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Hvis du husker de siste nr på anonymkoden så slipper alle å skrive HI
Mamma4livet Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2013 Hvis du husker de siste nr på anonymkoden så slipper alle å skrive HI Det var jo akkurat det da. Når man følger flere tråder samtidig, og ofte laaange tråder så er det kjedelig å være nødt til å gå til første siden for å se anonymkoden til HI. Men det er mulig at det bare er meg som sliter med hukommelsen. Jeg har jo passert 35....
Gjest Kira Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Hvis du husker de siste nr på anonymkoden så slipper alle å skrive HI Det var jo akkurat det da. Når man følger flere tråder samtidig, og ofte laaange tråder så er det kjedelig å være nødt til å gå til første siden for å se anonymkoden til HI. Men det er mulig at det bare er meg som sliter med hukommelsen. Jeg har jo passert 35.... Nei, det er ikke bare du som sliter med hukommelsen Usikker på om det har med alder eller antall barn å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå