Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Det er jo så mye salt i alt....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 leverpostei, makrell i tomat, kaviar, ost.. Anonym poster: a763b43763f66126cd4d0e2af3ffb36e
skinnfilla Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Min ville helst bare ha smør på Leverpostei er en slager,smøreoster fra philadelphia slo også an:)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2013 Masse salt og sukker i de påleggene, men da må vi bare gjøre det da...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 når millioner av barn har spist det før din og overlevd, går det nok veldig bra med ditt barn også litt salt og sukker er ikke farlig. Anonym poster: a763b43763f66126cd4d0e2af3ffb36e
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2013 Det er greit det, men de fleste begynner ikke å spise brødskiver når de er så små...... Derfor er jeg ikke så begeistret for salt og sukker!
Nettie+jentungen Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Vi har dyppet brødbitene i litt fruktmos
Mamma4livet Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Bananmos, avokadomos, leverpostei (sjekk innholdsfortegnelsen).
blå+? Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 dampa, moste grønnsaker av diverse slag? Gir ihvertfall mye smak!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Bananmos, avokadomos, leverpostei (sjekk innholdsfortegnelsen). Vi har også brukt masse banan og avokado som pålegg den første tiden, både godt og sunt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå